کد خبر ۲۶۸۵۳ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
در رده سنی خردسالان

10 تکواندوکار قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

تکواندوکاران برتر استان قم بعد از شرکت در مسابقات انتخابی و برگزاری تمرینات منظم و فشرده برای کسب عناوین برتر مسابقات قهرمانی کشور به روی شیایچانگ می‌روند.

به گزارش قم نا ، بعد از بازگشت دو نماینده قم از مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان 2015 آسیا در کشور چین تایپه که به نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران انجامید و افتخار آن نصیب تکواندو قم نیز شد، اکنون تکواندوکاران خردسال قم آماده اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور هستند.

این در حالی است که با برنامه ریزی انجام شده از سوی هیئت تکواندو استان قم، در اردیبهشت ماه رقابت‌های انتخابی تکواندو رده سنی خردسالان قم با حضور نخبه‌های باشگاه‌های فعال این رشته برگزار شد و برترین‌ها در خانه تکواندو قم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور معرفی شدند.

تکواندوکاران خردسال قم در یک ماه اخیر زیر نظر بلال سلیمانی مربی با دانش و توانمند تکواندو قم در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند تا در مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی خردسالان کشور که دهه دوم خرداد ماه برگزار می‌شود با قدرت به مصاف حریفان خود بروند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان، رقابت‌های تکواندو قهرمانی ایران در رده سنی هر دو بخش دختران و پسران به مدت چهار روز از نوزدهم خرداد ماه به میزبانی تهران و در خانه تکواندو برگزار خواهد شد تا برترین‌ها در اوزان مختلف مشخص شوند.

مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان دختر و پسران ایران ویژه دختران و پسران دارای کمربند قرمز به بالا برگزار می‌شود و خردسالان تکواندوکار قم نیز روز هجدهم خرداد ماه قم را به مقصد تهران برای حضور در مراسم وزن‌کشی و رقابت با حریفان ترک خواهد کرد.

این پیکارها بیستمین دوره مسابقات تکواندو رده سنی خردسالان قهرمانی کشور است که در بخش دختر روزهای نوزدهم و بیستم خرداد ماه برگزار خواهد شد و ورود تیم‌ها برای شرکت در این پیکارها تا روز دوشنبه هجدهم خرداد ماه است و وزن‌کشی اوزان فرد یعنی منهای 24، 28، 32، 36 و 40 کیلوگرم در همین روز انجام می‌شود.

همچنین وزن‌کشی اوزان زوج یعنی منهای 26، 30، 34، 38 و  به اضافه40 کیلوگرم روز سه‌شنبه نوزدهم خرداد ماه جاری در مرحله برگزاری مسابقات انجام می‌شود و آغاز مبارزات اوزان فرد از روز سه‌شنبه و مبارزات اوزان زوج از روز چهارشنبه بیستم خردادماه در خانه تکواندو خواهد بود.

همچنین بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی خردسالان پسر کشور در روزهای پنجشنبه 21 خردادماه ویژه اوزان فرد و روز جمعه بیست و دوم خرداد ماه ویژه اوزان زوج برگزار می‌شود در حالی که ورود تیم‌ها تا روز چهارشنبه بیستم خرداد ماه در نظر گرفته شده است.

وزن‌کشی اوزان فرد یعنی 24، 28، 32، 36 و 40 کیلوگرم در روز بیستم خرداد و وزن‌کشی اوزان زوج یعنی 26، 30، 34، 38 و به اضافه 40 کیلوگرم روز پنجشنبه بیست و یکم خرداد ماه در محل برگزاری مسابقات قهرمانی خردسالان کشور انجام خواهد شد در حالی که تکواندوکاران 9 تا 11 سال یعنی متولدین یازدهم دی ماه سال 1382 تا دهم دی‌ماه سال 1385 حق شرکت در این رقابت‌ها را دارند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com