کد خبر ۲۵۸۲۱ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۸
در پایان رقابت در 10 وزن

برترین تکواندوکاران خردسال قم معرفی شدند

برترین‌های مسابقات تکواندو قهرمانی و انتخابی استان قم در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در رده سنی خردسالان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش قم نا ، وجود استعدادهای فراوان در رده‌ سنی خردسالان فرصت بسیار خوبی ایجاد کرده که هیئت تکواندو استان قم با هدف شکوفایی این استعدادها و شناخت چهره‌های آینده‌دار تکواندو قم در بخش مبارزه، اقدام به برگزاری رقابت‌های استانی کنند.

بر همین اساس هیئت تکواندو استان قم اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات تکواندو قهرمانی قم کرد، رقابت‌هایی که در 2 رده سنی برنامه‌ریزی و برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن برای کسب عناوین برتر در رده سنی خردسالان در 10 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

طبق برنامه هیئت تکواندو استان قم رقابت مدعیان کسب عنوان قهرمانی در اوزان مختلف این دوره از رقابت‌ها که با حضور بیش از 80 تکواندوکار برگزار شد در وزن‌های 10 گانه با یکدیگر پیکار کردند و در نهایت با حضور مسئولین هیئت تکواندو قم از برترین‌ها تجلیل شد.

هیئت تکواندو استان قم برای برگزاری مطلوب و بهتر مسابقات امسال تکواندو قهرمانی خردسالان قم از تمام باشگاه‌های فعال این رشته از نقاط مختلف استان قم دعوت به عمل آورده و در مجموع استقبال قابل توجهی از این مسابقات صورت گرفته بود.

رقابت مدعیان اوزان مختلف از تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای تکواندو قهرمانی خردسالان استان قم در خانه اختصاصی این رشته ورزشی در کنار بوستان تفریحی ورزشی هاشمی قم برگزار شد و سرانجام برترین‌های بخش انفرادی در 10 وزن این دوره معرفی و تجلیل شدند.

نفرات برتر اوزان مختلف در حالی مشخص شدند که در وزن نخست محمدحسین امیری با عبور از سد دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه در وزن دوم بهترین مبارز امید رضایی بود که با غلبه بر تمام حریفان به مقام نخست نائل شد.

در وزن سوم مسابقات تکواندو رده سنی خردسالان قم بعد از جدال نزدیک و دیدنی بین مدعیان این وزن سرانجام حمیدرضا مرادی دیگر حریفان را کنار زد و به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، در حالی که در وزن چهارم علی‌اصغر کوچک در جایگاه نخست ایستاد.

همچنین در وزن پنجم این دوره از پیکارها محمدحسن نایه با شکست همه رقیبان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، ضمن اینکه در وزن ششم این مسابقات کامران کاظمی توانست حریفان را شکست داده و قهرمان شود.

در وزن هفتم رقابت‌های تکواندو رده سنی خردسالان قهرمانی استان قم و انتخابی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور، علیرضا محمدی‌روشن به مقام نخست و عنوان قهرمانی نائل شد، در حالی که در وزن هشتم این دوره از پیکارها عنوان قهرمانی به عمران یارجانلی رسید.

مقام نخست وزن نهم مسابقات تکواندو قهرمانی و انتخابی رده سنی خردسالان استان قم به احسان معصومی اختصاص یافت، ضمن اینکه در وزن دهم ساین آقازیارتی با شکست دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com