کد خبر ۲۶۹۴۶ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴

پيام تبريك استاندار قم به مناسبت نيمه شعبان

حجت الاسلام صالحی منش استانداری قم با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان را تبریک گفت متن پیام به شرح زیر است:

'' نيمه شعبان '' «روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی» فرخنده ترين روز خلقت است. روزي كه ديده گان جهانيان به جمال رعناي زیباترین صدف گوهر آفرینش و یوسف سپید سیمای مشکین چشم دلربا روشن مي شود.  سلام‌ بر مهدي موعود خورشید جان ها و امید انسان ها، ، كه با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت. سلام بر يگانه منجي عالم بشريت که وجود مطهرش جهان را از شر ظالمان و ستمگران تطهیر، زمین را پر از عدل و داد و کاخ‌های ظلم و ستم را فرو خواهد ريخت. سلام بر یادگار پیامبران، جوهر دین و نور یقین كه روزي دوباره خواهد آمد و زمان را از غبار كژي ها و نا اميدي ها بيرون خواهد آورد. او كه قرنها ديده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ و جان‌ هزاران‌ عاشق‌ دلباخته‌، در آتش‌ هجران او سوخته است.
در آستانه ولادتي ديگر، عطر خوش گل نرگس در فضاي ايران اسلامي و قم مقدس پيچيده و  مشام منتظران را  متبرك و معطر ساخته است. خالصانه ترين درود و تقديس ها به ذات اقدس الهي که فرصتي دوباره عنايت فرمود تا امسال هم ، خدمتگزار زوار و دل باختگاني باشيم که از راه هاي دور و نزديك رنج و مشقت سفر را به جان خريده تا جشن باشكوه ميلاد  صاحب الزمان(عج) را مهمان خوان با کرامت باري تعالي در شهر مقدس قم و در جوار مسجد مقدس جمكران «اين ميعادگاه هميشگي عاشقان بقيه الله(عج)» و بارگاه مصفاي كريمه اهل بيت (س)  باشند. مقدم همه اين عزيزان را گرامي داشته و اميدوارم كه بزودي زود با ظهور خورشيد عدالت از پشت ابر غيبت، چشمان منتظران مشتاق به نور قامت رعناي آن حضرت منوّر شوند.
 خجسته میلاد با سعادت مسيح آخرالزمان، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء را به عموم مسلمانان و شيعيان جهان به ويژه مردم متدین و ولایتمدار استان مقدس قم و همه منتظران آن حضرت در سر تا سر عالم تبریک عرض کرده، از درگاه  ايزد منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسألت دارم.
محمد صادق صالحي منش
استاندار قم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com