کد خبر ۲۶۲۸۴ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۳
با حضور استاندار قم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم معرفی شد

طی بازدید استاندار قم از معاونت برنامه‌ریزی استانداری، سید حسن رضوی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم منصوب شد.

به گزارش قم نا ، استاندار قم ظهر امروز با حضور در معاونت برنامه‌ریزی استانداری از نزدیک با فعالیت‌های این سازمان آشنا و بر خدمات‌رسانی مطلوب‌ آن تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در این بازدید با حضور در دفاتر بودجه‌ای و برنامه‌ای معاونت برنامه‌ریزی ضمن عرض خداقوت به کارکنان این معاونت خواستار دقت در کارها و نهایت همکاری با ادارات دولتی شد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت برنامه‌ریزی یکی از معاونت‌های مهم در استانداری است که می‌تواند نقش موثری در مدیریت کارها و همچنین خدمات‌رسانی داشته باشد.

استاندار قم همچنین در این بازدید در جمع مدیران این معاونت سید حسن رضوی را به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم و همچنین سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری منصوب کرد.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از ادغام دو سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه مطابق مصوبه 16 اسفند 1378 شورای عالی اداری تأسیس و در 17 تیر ماه 1379 نمودار تشکیلاتی آن تصویب و به اجرا در آمد.

پس از انحلال این سازمان در سال 1386 به دستور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی تاسیس و بخشی از وظایف آن را به عهده گرفت.

با آغاز کار دولت یازدهم، زمزمه‌های احیاء این سازمان شنیده شد و در نهایت در 19 آبان 1393، با دستور رئیس جمهور و تصویب شورای عالی اداری با ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور احیا شد.

محمدباقر نوبخت به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور فعالیت می‌کند که استان قم جزء استان‌های نخستین در احیای این سازمان است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com