کد خبر ۲۶۹۵۱ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳
استاندار قم:

اتاق فکر ویژه سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شود

استاندار قم با بیان این که روحانیون برای امر تبلیغ در میان جوانان در ابعاد اخلاقی و اسلامی، نیازمند آشنایی به فضای مجازی هستند گفت: اتاق فکر ویژه سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شود.

به گزارش قم نا ،  حجت‌الاسلام محمد صادق صالحی منش در نشست با مسئولان سازمان‌های مردم نهاد برتر قم اظهار داشت: مخاطب شناسی و ارائه محتوای متناسب با نیاز جوان از اهمیت بالایی در کار سازمان‌ها مردم نهاد برخوردار است و این سازمان‌ها باید به روش کار با جوان مسلط باشند تا بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی افزود: اهمیت مخاطب شناسی در کار سمن‌های برتر جوانان غیر قابل انکار است و اگر شیوه رفتار و برقراری ارتباط با مخاطب در سازمان‌های مردم نهاد خارج از چارچوب مورد نیاز باشد، هدف موردنظر آن سازمان از دسترس دور می‌شود.

استاندار قم گفت: یکی از ابراز لازم تبلیغ در میان جوانان استفاده از نرم افزارهای ارتباطی و فن‌آوری های روز است و افرادی که در حوزه تربیت انسانی به ویژه در بخش جوانان فعالیت می‌کنند باید نیاز مخاطب را دانسته بر اساس آن اقدام کنند.

حجت الاسلام صالحی منش بیان کرد: روحانیون برای امر تبلیغ در میان جوانان در ابعاد اخلاقی و اسلامی، نیازمند آشنایی به فضای مجازی هستند و باید خود را به این دانسته‌ها، مجهز کنند.

وی عنوان کرد: جوانان در پیشرفت ایران اسلامی نقش پررنگی ایفا کرده‌اند و توسعه‌های علمی و صنعتی امروز ایران مدیون تلاش و پیشرفت جوانان با ایمان ماست و این امر، ضرورت توجه به این قشر را بیشتر تبیین می‌کند.

استاندار قم تصریح کرد: اتاق فکر ویژه سازمان‌های مردم نهاد باید تشکیل شود و برای فعالیت سازنده‌تر در حوزه جوانان و مقابله با پدیده تهاجم فرهنگی نیازمند برگزاری جلساتی منظم با مسئولان حوزه فرهنگ و تبلیغات اسلامی هستیم که این امر به‌زودی عملی می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com