کد خبر ۲۵۳۰۰ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۷
استاندار قم تاکید کرد

ضرورت برگزاری جلسه شورای اداری در محضر مراجع عظام

استاندار قم ضرورت برگزاری جلسه شورای اداری در محضر مراجع عظام تقلید را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران شورای اداری در دیدار با مراجع عظام از دغدغه‌های حوزه و مردم مطلع شده و می‌توانند در زمینه حل آنها گام‌های موثری بردارند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در این جلسه که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی نقش مشاورین در تصمیم‌گیری‌های کلان استان را بسیار موثر دانست.
استاندار قم با بیان اینکه مشاورین هر یک در زمینه‌ای تخصصی دارای اطلاعات و توانمندی‌های بالایی هستند افزود: مدیران استانداری باید از ظرفیت ایشان استفاده حداکثری داشته باشند.

نماینده دولت در استان ضرورت برگزاری جلسه شورای اداری در محضر مراجع عظام تقلید را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مدیران شورای اداری در دیدار با مراجع عظام از دغدغه‌های حوزه و مردم مطلع شده و می‌توانند در زمینه حل آنها گام‌های موثری بردارند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: این همدلی باید پیش از مردم بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی و در راس آنها استانداری برقرار باشد.

صالحی‌منش نقش محوری استانداری در نظارت و هماهنگی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: مدیران باید خود به قانون پایبند بوده و این مسئله را در دستگاه‌های اجرایی متبوع خود نیز مورد نظر داشته باشند.

استاندار قم آینده‌نگری و پیش‌بینی صحیح نسبت به وقایع آتی را از ویژگی‌های مدیران موفق توصیف و اضافه کرد: مهمترین مسئله سیاسی امسال بحث انتخابات است که امیدواریم با مدیریت صحیح و احترام حقوق شهروندان شاهد حماسه‌ای سیاسی در استان باشیم.

وی عمران و آبادانی قم را دیگر مسئله مهم این استان دانست و تصریح کرد: باید با نظارت دقیق و جدیت بیش از پیش، زمینه‌های تسریع در پیشرفت پروژه‌های عمرانی فراهم بیاوریم.

صالحی‌منش همچنین جذب اعتبارات عمرانی و جاری را در پیشبرد اهداف استان بسیار مهم و ضروری تلقی و خاطرنشان کرد: باید ضمن دریافت اعتبارات عمرانی، مسئله معیشت و رفاهیات کارمندان نیز بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com