کد خبر ۲۶۹۹۹ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
سرمربی قمی تیم ملی کاراته خبر داد

انتخاب نفرات اعزامی به کاراته قهرمانی آسیا از دل پیکارهای انتخابی

سرمربی قمی تیم ملی کاراته گفت: نفراتی که مدعی عضویت در تیم ملی کاراته اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند باید در رقابت‌های انتخابی توانایی‌های خود را نشان دهند.

به گزارش قم نا ، غلامرضا دباغیان اظهار کرد: بعد از پایان رقابت‌های سوپرلیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور اکنون مهم‌ترین موضوعی که کاراته باید به آن بپردازد، کسب آمادگی لازم برای حضور تیم ملی بزرگسالان در رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

وی ادامه داد: قطعاً دوستداران این رشته ورزشی به خوبی می‌دانند که امسال رقابت‌های جهانی کاراته 2015 در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای رده سنی بزرگسالان باید در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان بروند.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: برای اینکه بهترین‌ها را به منظور حضور در ترکیب اصلی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های کاراته 2015 قهرمانی آسیا شناسایی کنیم از تمام نفراتی که پیش از این در اردوی تیم ملی حضور داشتند برای حضور در اردوی جدید دعوت کرده‌ایم.

وی که در سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور هدایت تیم آذرخودرو نوین قم را بر عهده داشت و با این تیم قهرمان شد، خاطرنشان کرد: زمان زیادی تا حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در اختیار داریم اما باید با برگزاری رقابت انتخابی درون اردویی، نفرات مورد نظر برای اعزام به این مسابقات را شناسایی کنیم تا در مرحله اصلی اردو به تمرینات ویژه مسابقات آسیایی مشغول شویم.

دباغیان تصریح کرد: از تمام نفراتی که در اردوی قبلی تیم ملی حاضر بودند دعوت شده است تا شانزدهم خرداد‌ماه در اردوی جدید تیم ملی کاراته بزرگسالان حضور یابند و هفدهم خردادماه نیز در مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی به میدان بروند.

وی یادآور شد: با پایان این انتخابی در مجموع 10 کاراتهکا را در اردوی اصلی تیم ملی کاراته حفظ می‌کنیم و بعد از آن برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور موفق و پرقدرت در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا خواهیم داشت تا ایران از اعتبار و جایگاه خود در کاراته آسیا دفاع کند.

سرمربی قمی تیم ملی کاراته اضافه کرد: رقابت‌های کاراته قهرمانی مردان آسیا در رده سنی بزرگسالان از هجدهم شهریورماه به میزبانی کشور ژاپن برگزار می‌شود و صددرصد رقیب اصلی برای ایستادن بر سکوی نخست آسیا تیم میزبان خواهد بود که در یوکوهاما از این رقابت‌ها میزبانی می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه چه اتفاقی منجر به بازگشت مجدد شما به رأس کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان شد، تصریح کرد: بعد از اینکه کادر فنی سابق از مسئولیت خود کنار رفت، فدراسیون کاراته از من برای قبول این مسئولیت دعوت کرد و با توجه به اینکه مسابقات مهمی همچون قهرمانی آسیا را پیش رو داریم در این مقطع زمانی احساس وظیفه کردم که به تیم ملی کمک کنم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com