کد خبر ۲۷۷۴۹ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹
از روز شنبه ششم تیر‌ ماه

اردوی جدید تیم ملی کاراته در قم برگزار می‌شود

دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان از روز شنبه ششم تیرماه در قم آغاز خواهد شد.

به گزارش قم نا ، تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌‌های کشور در دهه اول خرداد ماه سال جاری‏، هفت مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان برگزار شده بود.

بعد از پایان رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور به یکباره کادر فنی این تیم به دلیل اختلاف با فدراسیون کاراته تصمیم به جدایی از تیم ملی گرفتند و با تصمیم فدراسیون کاراته، غلامرضا دباغیان سرمربی اسبق تیم ملی و چهره شاخص مربیان کاراته استان قم هدایت تیم ملی را عهده‌دار شد.

دباغیان بلافاصله کادر فنی تیم ملی را کامل کرد و بدین ترتیب نخستین برنامه آماده‌سازی تیم ملی با کادر فنی جدید این تیم که در واقع هشتمین مرحله برنامه‌های آمادگی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان به شمار می‌رفت در نیمه دوم خردادماه برگزار شد.

بعد از برگزاری اردوی هشتم تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران در سالن شهید افراسیابی تهران که با یک مرحله انتخابی درون‌اردویی همراه بود، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت که نهمین مرحله تمرینات و برنامه‌های آمادگی تیم ملی کاراته را به شهر مقدس قم منتقل کند.

به دلیل شناخت کاملی که غلامرضا دباغیان از امکانات و ظرفیت کاراته استان قم دارد، تمرینات ملی‌پوشان کاراته به این شهر منتقل شد و تیم ملی کشورمان به مدت 10 روز نهمین مرحله اردوی خود را در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار کرد.

نهمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران یک رقابت انتخابی درون اردویی دیگر را در دل خود داشت و با توجه به نتایجی که در این انتخابی به دست آمد، چند کاراته‌کا از اردوی تیم ملی جدا شدند تا کادر فنی این تیم با 10 بازیکن به تمرینات تیم ملی ادامه بدهد.

در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در خانه کاراته قم، امیرمهدی زاده، ذبیح‌الله پورشیب، سعید احمدی، سجاد گنج‌زاده، ابراهیم حسن‌بیگی، بهمن عسگری، حسین سمندر، یونس نوروزی، ایمان سنچولی و رضا روشن در اردوی تیم ملی کاراته ماندگار شدند.

بدین ترتیب نفرات حاضر در اردوی فعلی تیم ملی کاراته اعضای اعزامی به رقابت‌های کاراته 2015 قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند، در حالی که این انتخابی در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم برگزار شد تا تیم ملی باکیفیت بهتری تمرینات خود را پیگیری کند.

این در حالی است که زمان و مکان پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا نیز مشخص شده و سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا روزهای دوازدهم تا شانزدهم شهریور ماه با حضور چهره‌های مطرح از کشورهای مختلف آسیایی در شهر یوکوهامای ژاپن برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم ملی، دهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان در حالی از روز شنبه ششم تیر ماه در خانه کاراته استان قم آغاز می‌شود که این مرحله اردو تا شانزدهم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com