کد خبر ۲۷۰۲۳ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۴
رئیس کمیته پشتیبانی ستاد تسهلات زائرین خبر داد

بسیج دستگاه‌های قم برای خدمات‌رسانی به زائرین

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد تسهلات زائرین از بسیج امکانات دستگاه‌های قم برای خدمات‌رسانی به زائرین خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین استان قم، ابراهیم ملکی رئیس کمیته پشتیبانی و هماهنگی ادارات، از بسیج دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران به مناسبت جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با اشاره به برگزاری جلسات آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای تعطیلات پیش رو افزود: در این جلسات نیازهای زائرین از قبیل تأمین ارزاق و دسترسی به زیرساخت‌های مخابراتی و بانک‌ها مورد بررسی قرار گرفته و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

ملکی با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی برای سرویس‌دهی به زائران افزود: استفاده از نمازخانه و سرویس بهداشتی اداراتی که در مسیرهای عبوری مسافران هستند مقدور خواهد بود.

وی با بیان اینکه بانک‌ها موظف به تأمین نقدینگی زائرین و همشهریان در طول ایام تعطیلات هستند خاطرنشان کرد: بانک‌های دولتی و خصوصی استان در راستای حل مشکلات پولی زائران از جمله استرداد کارت‌های ضبط شده توسط دستگاه‌های خودپرداز به حالت آماده‌باش هستند.

رئیس کمیته پشتیبانی و هماهنگی ادارات اضافه کرد: پنج دستگاه خودپرداز سیار نیز در مسیرهای پرتردد مسجد مقدس جمکران تعبیه شده است.

ملکی همچنین از مهیا کردن زیرساخت‌های ارتباطی در زمان اوج بار خبر داد و تصریح کرد: البته زائرین باید در زمان اوج ترافیک به جای مکالمه از پیامک استفاده کنند.

معاون استاندار قم همچنین از تأمین ارزاق زائرین مسجد مقدس جمکران خبر داد و تصریح کرد: ایستگاه‌های مردمی صلواتی، 17 نانوایی ثابت و سه نانوایی سیار، به همراه تانکرهای حامل آب شرب و یخ آماده خدمت‌رسانی به زوار هستند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت 24 ساعته ستاد تسهیلات در مسجد مقدس جمکران، حضور اعضای کمیته‌ها و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در این ستاد را مورد توجه قرار داد و افزود: عمکرد اعضای کمیته‌ها ارزیابی شده و به استحضار استاندار خواهد رسید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com