کد خبر ۲۷۰۷۳ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۹
خیرین قم پیش از مدیران پیش قدم شدند

جادوگر فوتسال آسیا در قم ماندنی شد/ عشق وفایی به هم‌استانی‌ها

بهترین بازیکن فوتسال ایران فصل آینده نیز برای تیم لیگ برتری قم به میدان خواهد رفت.

به گزارش قم نا ، پس از لیگ برتر فوتسال در سال 93 زمزمه‌های جدایی بازیکنان تیم ماهان تندیس شنیده شد و کمی بعد ابوالقاسم عروجی که در سال‌های اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار قمی‌ها به حساب می‌آمد، از این تیم رفت.
پس از آن گفته شد علیرضا وفایی که 24 گل برای ماهان تندیس به ثمر رسانده بود، با پیشنهادات داخلی و خارجی زیادی رو به رو شده و بعید است در قم بماند.

با انصراف باشگاه ماهان تندیس قم از تیمداری در لیگ برتر احتمال جدایی وفایی قوت گرفت، چرا که کمتر از دو ماه مانده به آغاز بازی‌های لیگ برتر هنوز وضعیت مالک تیم قم نامشخص بود و به نظر می‌رسید وفایی بعد از سال‌ها حضور در شهرش به تیم دیگری برود.

در هفته‌های اخیر این شایعات جدی‌تر شد، به حدی که بعضی رسانه‌ها امروز از بستن قرارداد داخلی وفایی با تیم گیتی پسند اصفهان خبر دادند.

در حالی که هنوز مشخص نیست فوتسال قم در فصل جدید لیگ برتر در اختیار چه نهاد یا بخش خصوصی خواهد بود، علیرضا وفایی از امضای قرارداد جدیدی با تیم استان‌اش خبر داد.

بازیکن ملی فوتسال قم در این خصوص اظهار کرد: دقایقی قبل جلسه ما به پایان رسید و یکی از خیرین استان تمام قرارداد بنده را تقبل کرد.

وفایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا همانند فصل گذشته به پیشنهادات بالاتر تیم‌های دیگر جواب مثبت نداد، گفت: به عشق مردم قم در شهرم ماندم و امیدوارم با این تیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com