کد خبر ۲۷۶۲۵ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۹
بعد از یک سال غیبت

مدیر رسانه‌ نماینده فوتسال قم در لیگ برتر منصوب شد

مدیر رسانه سابق تیم فوتسال قم بعد از یک سال دوری از این مسئولیت بار دیگر به نیمکت این تیم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازگشت.

به گزارش قم نا ، مدیریت رسانه تیم فوتسال قم در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بار دیگر به محمدجعفر عابدی رسید تا وی بعد از غیبت در لیگ شانزدهم یک بار دیگر همراه با نماینده فوتسال قم در مسابقات حضور داشته باشد.

این در حالی است که تیم فوتسال قم با یک حامی مالی جدید و نام جدید از امسال به عنوان جانشین تیم ماهان تندیس در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران یعنی لیگ برتر برابر حریفان لیگ برتری به میدان می‌رود و به همین دلیل در چند بخش دستخوش تغییراتی شده که یکی از آنها مدیریت رسانه است.

فوتسال قم از 16 سال قبل که با تشکیل کمیته فوتسال در فدراسیون فوتبال استارت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در کشور زده شد، با نام‌های متعددی همچون فراز، ارم کیش، کیش‌ایر، صبای قم و ماهان تندیس در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میدان رفته است.

از امسال نیز به دلیل انصراف مدیریت مجتمع ماهان تندیس قم از تیم داری در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و بازگردانده شدن امتیاز این تیم به اداره کل ورزش و جوانان استان قم، نماینده فوتسال قم با نام جدید که به زودی با تعیین حامی مایل آن مشخص می‌شود، در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی، یعنی لیگ برتر فوتبال ایران برابر حریفان قرار می‌گیرد.

از نخستین سال حضور تیم‌های باشگاهی قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی چیزی حدود 16 سال قبل مربیانی همچون سید مهدی غیاثی، حسین شمس، سید مهدی ابطحی، سید حسین حسینی، ابوالفضل ثانی، محسن حسن‌زاده، صادق ورمزیار، امیر شمسایی، سید وحید غیاثی، رضا کردی و علیرضا رعدی در مقاطع مختلف در راس کادر فنی نمایندگان فوتسال قم حضور یافته‌اند و امسال بار دیگر سید مهدی غیاثی سکان هدایت تیم فوتسال قم را در لیگ برتر بر عهده گرفته است.

در این سال‌ها همچنین نفرات متعددی به عنوان مدیر یا سرپرست نمایندگان فوتسال قم فعالیت کرده‌اند و اکنون در یکی از تغییرات جدید در تیم فوتسال قم برای حضور در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، محمدجعفر عابدی پیشکسوت فوتبال و یکی از مربیان جوان فوتبال و فوتسال قم و کشور به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر کشور فعالیت خواهد کرد.

در حالی که هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از نوزدهم تیر ماه رسماً با رقابت 14 تیم لیگ برتری آغاز می‌شود، مسئولان تیم فوتسال قم وظیفه مدیریت رسانه‌ای این تیم در لیگ هفدهم را به محمدجعفر عابدی سپردند.

عابدی از چهره‌ها و فوتبالیست‌های خوشنام و با سابقه فوتبال استان قم است که البته در حال حاضر یکی از پیشکسوتان این رشته ورزشی محسوب شده و یکی از افراد و نیروهای با سابقه و صاحب قلم در حرفه خبرنگاری در رسانه‌های مختلف استان قم محسوب می‌شود.

عابدی در دوران فوتبال خود سابقه عضویت در تیم‌های فوتبال پرسپولیس و میلادی قم را دارد و بازوبند کاپیتانی پرسپولیس قم را نیز بر باز و بسته است، ضمن اینکه عابدی در دیدار تیم‌های استقلال تهران و میلادی قم در سال 1376 که در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و هدایت تیم استقلال را مرحوم ناصر حجازی بر عهده داشت، زننده تک گل برتری میلادی قم برابر استقلال تهران بود.

عابدی در حالی به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال صبای قم معرفی شد که دارای مدرک مربیگری B کنفدراسیون فوتبال آسیا است و با سال‌ها تجربه در کادر فنی تیم فوتسال قم در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فعالیت خواهد کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com