کد خبر ۲۷۵۳۲ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

حسن‌زاده از سمت مربیگری نماینده لیگ برتری فوتسال قم کنار رفت

محسن حسن‌زاده تنها چند روز پس از اعلام نام وی به عنوان سرمربی جدید نماینده لیگ برتری فوتسال قم از این سمت کنار رفت.

به گزارش قم نا ، محسن حسن‌زاده مربی بومی فوتسال قم که فصل گذشته در کادر مربیان تیم فوتسال فرش آرای مشهد قرار داشت قرار بود نماینده قم در لیگ برتر فوتسال را هدایت کند اما از این پذیرش سمت انصراف داد.

در شرایطی که هفته گذشته، اداره کل ورزش و جوانان قم به عنوان مالک امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال قم از حضور محسن حسن‌زاده بر روی نیمکت این تیم در لیگ برتر فوتسال خبر داده بود اما به نظر می‌رسد این مربی جوان با حفاری اهواز به توافق رسیده است.

حسن‌زاده که خواستار آغاز تمرینات تیم لیگ برتری فوتسال قم از شنبه 23 خرداد شده بود و این تمرینات با نظر وی نیز آغاز شد، خود در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرد و از بیان دلایل عدم پذیرش این سمت با وجود توافق نهایی با اداره کل ورزش و جوانان نیز امتناع کرد.

در شرایطی که زمان زیادی تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال باقی نمانده است نماینده لیگ برتری فوتسال قم هنوز نام و سرمربی خود را نشناخته است و گفته می‌شود سید مهدی غیاثی و رضا کردی گزینه‌های هدایت این تیم در فصل جدید هستند.

فصل گذشته علیرضا رعدی هدایت تیم فوتسال ماهان تندیس را در نیم‌فصل دوم بر عهده داشت و نتایج ضعیفی با این تیم گرفت اما پس از پایان دوره تیمداری باشگاه ماهان تندیس در لیگ برتر فوتسال، این مربی به صورت خودکار از هدایت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کنار رفت.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com