کد خبر ۲۷۱۹۸ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۸
مدیرکل ورزش و جوانان قم :

حضور نماینده فوتسال قم در لیگ برتر قطعی شد‌

مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان این که حضور نماینده فوتسال قم در لیگ برتر قطعی شد گفت: نماینده تام‌الاختیار اداره کل ورزش و جوانان قم برای تشکیل تیم جدید مشخص شده است.

به گزارش قم نا ، حسن عابدی اظهار داشت: وضعیت تیم فوتسال قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مشخص است و این تیم قطعاً در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند اما تیمی تحت عنوان ماهان تندیس در این مسابقات حاضر نیست.

وی افزود: نماینده تام‌الاختیار اداره‌کل ورزش و جوانان قم برای تشکیل تیم جدید مشخص شده است و سید مهدی غیاثی معاون سابق توسعه ورزش قهرمانی این اداره‌کل و سرمربی سابق تیم‌های کیش‌ایر قم و دبیری تبریز این مسئولیت را بر‌عهده گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم بیان کرد: نام نماینده قم برای حضور در این مسابقات هنوز مشخص نیست اما در حال رایزنی با بخش خصوصی برای تعیین تکلیف نام و حامی اصلی آن هستیم.

عابدی بیان کرد: در حال حاضر 2 حامی مالی به‌عنوان بخش خصوصی تأمین بخشی از هزینه‌های این تیم را بر عهده گرفته‌اند اما هیچ یک در حال حاضر حامی مالی اصلی تیم نیستند و امیدواریم در آینده نزدیک این اتفاق رخ دهد و حامی اصلی این تیم هم مشخص شود.

وی عنوان کرد: پس از این که باشگاه ماهان تندیس از تیمداری در فصل جدید لیگ برتر فوتسال انصراف داد امتیاز حضور این تیم به صورت خودکار به اداره کل ورزش و جوانان استان قم منتقل شد و در هفته‌های اخیر درگیر برنامه‌های این تیم بوده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: با توجه به نزدیک‌شدن آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال باید امور این تیم هر چه سریع‌تر انجام شود و وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم نیز مشخص شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com