کد خبر ۲۷۲۵۶ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۸
عموئیان خبر داد:

میزبانی قم از اردوی تیم ملی تنیس روی میز

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از میزبانی خانه تنیس روی میز استان قم از اردوی تیم ملی رده سنی نونهالان کشورمان خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمد عموئیان اظهار داشت: بر اساس نظر مثبت سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان مبنی بر برگزاری اردوی تیم ملی در قم، قرار است خانه تنیس روی میز استان قم میزبانی از این اردو را بر عهده بگیرد.

وی افزود: خانه تنیس روی میز قم به دلیل نوساز بودن و در اختیار داشتن امکانات به روز، فضای مناسبی برای برگزاری مسابقات کشوری و اردوی تیم‌های ملی است و قرار است برای نخستین بار میزبانی تیم ملی را بر عهده بگیرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: میزبانی اردوی تیم‌های ملی برای استان میزبان امتیاز محسوب می‌شود و فرصت خوبی برای استعدادهای تنیس روی میز قم ایجاد می‌کند تا از مزایای حضور تیم ملی در قم بهره‌مند شوند.

عموئیان از برگزاری مسابقات تنیس روی میز ویژه خبرنگاران قمی خبر داد و بیان داشت: در نظر داریم در ایام نزدیک به روز خبرنگار، مسابقاتی را با هدف نشاط جامعه خبرنگاران در میان اهالی رسانه قم برگزار کنیم و در صورت استقبال از این مسابقات، برنامه دقیق آن اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: جشنواره روز جهانی تنیس روی میز نیز چندی قبل همزمان با نقاط مختلف کشور در قم برگزار شد و پینگ پنگ بازان قمی در رده‌های سنی پایه در این روز در مسابقاتی نمادین شرکت کردند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: توسعه همگانی تنیس روی میز قم یکی از برنامه‌های هیئت تنیس روی میز است و با توجه به همکاری شهرداری در زمینه قرار دادن میزهای تنیس روی میز در پارک‌ها و بوستان‌های شهر، مسابقاتی برای ارتقای عمومی تنیس روی میز برگزار شده و در آینده نیز ادامه می‌یابد.

عموئیان افزود: تیم‌های تنیس روی میز قم امسال در مسابقات رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در ۲ بخش پسران و دختران در لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهند داشت.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com