کد خبر ۲۸۱۵۸ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
رئیس هیئت تنیس‌ روی‌میز استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های تنیس‌ روی‌میز قم در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان

رئیس هیئت تنیس‌ روی‌میز استان قم از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات جام رمضان پینگ پنگ قم در دو رده سنی و تجلیل از نفرات اول تا سوم خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمد عموئیان اظهار کرد: مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی جام رمضان با شرکت 70 پینگ‌پنگ باز در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان به انجام رسید و بازی‌ها بعد از ساعت افطار در سالن پینگ پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار شد تا برترین‌های خود را بشناسد.

وی با بیان اینکه علاوه بر پینگ‌پنگ بازان قم تعدادی از چهره‌های مطرح تنیس روی‌میز کشور نیز در این دوره از مسابقات میهمان جام رمضان قم بودند، اضافه کرد: از استان‌های تهران، البرز و مرکزی مجموعا 12 پینگ‌پنگ باز در این دوره از رقابت‌ها حضور یافتند.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و در مدت زمان برگزاری بازی‌ها، رقابتی نزدیک و تماشایی را بین شرکت کنندگان شاهد بودیم، رقابتی که موجب شد در مقایسه با سال‌های گذشته کیفیت بازی‌ها بالا و بهتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که مسابقات رده سنی نوجوانان با حضور 20 پینگ‌پنگ باز و رقابت‌های رده سنی بزرگسالان با جدال 50 ورزشکار به انجام رسید.

عموئیان عنوان کرد: در رده سنی بزرگسالان مسابقات تنیس روی‌میز جام رمضان استان قم احمد داماد از تهران و حمید شمس از کرج دیدار نهایی را برگزار کردند که در نهایت نماینده تهران نتیجه را از آن خود کرد و به مقام قهرمانی این دوره از پیکارها دست یافت.

وی یادآور شد: در رده‌بندی نهایی پیکارهای رده سنی بزرگسالان جام رمضان تنیس روی‌میز در قم، حمید شمس از کرج با کسب مقام دوم صاحب عنوان نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه امیر عباسی از تهران به همراه حسین امیری از قم مقام سوم مشترک این دوره از پیکارها را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات نیز که با شرکت 20 مدعی به انجام رسید، شرکت کنندگان در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام از هر گروه چهار نفر برتر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: با پایان مسابقات رده سنی نوجوانان پینگ‌پنگ جام رمضان به میزبانی سالن شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم، سیدمحمدامین منتظری و سید محمدمعین منتظری به دیدار نهایی راه پیدا کردند و در نهایت سید محمدمعین منتظری به مقام قهرمانی دست یافت.

عموئیان در پایان با بیان اینکه سید محمدمعین منتظری در رده‌بندی نهایی مسابقات رده سنی نوجوانان در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم را محمدمهدی اسدی به دست آورد، اضافه کرد: جوایز برترین‌ها با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش و حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی اهداء شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com