کد خبر ۲۷۵۸۹ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
رئیس هیئت تنیس روی میز قم :

اردوی تیم ملی تنیس روی‌میز در قم برگزار شد‌

رئیس هیئت تنیس روی‌میز قم گفت: اردوی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان به منظور آماده سازی این تیم در رده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، در قم برگزار شد.

به گزارش قم نا ، محمد عموییان اظهار داشت: تیم ملی تنیس روی میز کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند اردوی 4 روزه‌ای را در خانه تنیس روی میز استان قم پشت سر گذاشت.

وی افزود: ملی‌پوشان نونهال کشورمان در این اردو زیر نظر امید شمس مربی تیم ملی تنیس روی‌میز تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر در خانه تنیس روی‌میز استان قم برگزار کردند و این اردو نقش قابل توجهی در آماده سازی و هماهنگی ملی پوشان نونهال داشت.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: سید محمد‌معین منتظری، پویا وفایی، سید‌علی سجادی و میلاد عباسی از استان قم پینگ پنگ بازان قمی بودند که در این اردوی 4 روزه همراه با سایر ملی پوشان تمرین کردند و امیدواریم که در اردوی های بعدی به تیم ملی فراخوانده شوند.

عموییان بیان کرد: حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در اردوی تیم ملی در خانه تنیس روی میز حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان تمرینات ملی پوشان قرار گرفت و با سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت آماده سازی ملی پوشان گفتگو کرد.

وی عنوان کرد: اعضای تیم ملی تنیس روی میز در حاشیه برگزاری اردوی خود در قم از نزدیک اماکن زیارتی و متبرکه قم شامل حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران را زیارت کردند تا این سفر علاوه بر جنبه فنی و ورزشی، سفری با جنبه های مذهبی و فرهنگی برای ملی پوشان باشد.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم تصریح کرد: اردوی تیم ملی نونهالان در قم نشان داد که می‌توان برای میزبانی اردوهای تیم ملی روی هیئت تنیس روی‌میز قم حساب ویژه‌ای باز کرد و پیش‌بینی می‌کنیم در آینده، قم بار دیگر میزبانی از اردوی تیم‌های ملی را برعهده بگیرد.

عموییان خاطرنشان کرد: محمدحسین پورموسوی از مازندران، علیرضا بابادی‌وند از خوزستان، کیارش زین‌العابدینی و مهیار بهنام‌نژاد از قزوین، مبین علیپور و امیررضا محمدزاده از آذربایجان‌غربی، نوید شمس و محمد اصل دهقان از البرز، محمدامین صمدی از تهران، پویا احراری از خراسان جنوبی، مرتضی ایمانی و رامین طغرلیان از اصفهان، امیرحسین شریفی از مرکزی، ایلیا جهانفر از کرمانشاه نفرات حاضر در این اردو بودند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com