کد خبر ۲۷۲۵۷ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
در ماه مبارک رمضان؛

جشنواره حفظ موضوعی قرآن کریم برای دانش آموزان قمی برگزار می‌شود

ئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری جشنواره حفظ موضوعی قرآن کریم میان دانش آموزان قمی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش قم نا , جلال خدامحمدی اظهار داشت:‌ در ماه مبارک رمضان جشنواره درس‌هایی از قرآن حجت الاسلام قرائتی برای دانش آموزان برگزار می‌شود که در این جشنواره از برگزیدگان مسابقات درس‌هایی از قرآن تقدیر می‌‌شود.

وی گفت: جشنواره حفظ موضوعی قرآن برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که سهمیه استان قم برای ادارات نواحی و مناطق 28 واحد آموزشی است.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: این جشنواره به منظور تجلیل از برگزیدگان طرح حفظ موضوعی قرآن کریم برگزار می‌شود که در این طرح در طول سال تحصیلی هر هفته یک تا چهار آیه قرآن به صورت موضوعی به دانش آموزان آموزش ارائه شده و آزمون کتبی برگزار شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مصباح الهدی در ماه مبارک رمضان میان دانش آموزان افزود: طرح مصباح الهدی در خصوص امام شناسی در سطح مدارس برگزار می‌شود که در استان قم این طرح در خصوص شناخت امام علی بن موسی الرضا(ع) و همچنین شخصیت حضرت معصومه(س) بوده که در رشته‌های مختلف فرهنگی‏‌، ادبی و هنری آثاری را ارائه می‌دهد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com