کد خبر ۲۷۳۴۲ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
مدیرعامل موسسه نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی عنوان کرد

تبلیغ چهره به چهره طلاب بسیجی در منزل 80 خانوار قمی

مدیرعامل موسسه نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی گفت: طلاب بسیجی به منظور ترویج آموزه‌های اقتصاد مقاومتی در منزل 80 خانوار منطقه یک شهر قم حضور یافته و تبلیغ خود را به صورت چهره به چهره انجام داده‌اند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام محمود جانلو با اشاره به نقش طلاب در تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: 200 نفر از طلاب پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی طی سه روز اخیر با استفاده از توان خود برای اجرای مناسب مانور اقتصاد مقاومتی حضور پر‌شوری داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این طلاب در راستای تحقق فرامین رهبر انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند عنوان کرد: طلاب بسیجی به منظور ترویج آموزه‌های اقتصاد مقاومتی در منزل 80 خانوار منطقه یک شهر قم حضور یافته و تبلیغ خود را به صورت چهره به چهره انجام داده‌اند.

مدیرعامل موسسه نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی با تاکید بر اینکه حضور طلاب در نماز جمعه این هفته برنامه پایانی این مانور بوده است تصریح کرد: با توجه به اشتیاق طلاب بسیجی در تبلیغ بندهای اقتصاد مقاومتی مانور سه روزه در بخش مرکزی کهک و برخی از روستاهای اطراف شهر قم حضور یافته و به صورت چهره به چهره به کشاورزان و دامداران به گفت‌وگو پرداختند.

وی تشویق کشاورزان و دامداران نسبت به افزایش تولیدات داخلی را یکی از اهداف حضور طلاب در روستاهای شهر قم دانست و گفت: امیدواریم با این مانور سه روزه بتوانیم گام‌های مناسبی در راستای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی برداشته باشیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com