کد خبر ۲۷۳۴۴ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳

تصادف در مسیر ساوه - سلفچگان یک کشته بر جا گذاشت

برخورد دو دستگاه کامیون در کیلومتر 10 آزادراه ساوه - سلفچگان یک کشته بر جا گذاشت.

به گزارش قم نا ، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: این حادثه که ساعت یک بامداد امروز رخ داد، منجر به فوت راننده یکی از کامیون ها در محل حادثه شد.

مهدی فراهانی، توجه نکردن راننده به جلو و خستگی و خواب آلودگی را دلیل این حادثه عنوان کرد.

وی ادامه داد: در حادثه دیگری که روز گذشته اتفاق افتاد، برخورد تریلی و موتورسیکلت در جاده قم - کهک منجر به فوت دو نفر سرنشین موتورسیکلت(آقا و خانم) در صحنه شد.

فراهانی به تصادف سه خودرو در کیلومتر 20 جاده قدیم قم - کاشان اشاره کرد و گفت: این حادثه که ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته اتفاق افتاد، منجر به جان باختن یک دختر هفت ساله و مصدومیت چهار نفر شد.

وی بیان کرد: در حادثه دیگری که ساعت 13 و 54 دقیقه روز گذشته رخ داد، برخورد خودرو سمند، پراید و پژو در جاده قدیم قم – کاشان، بعد از پاسگاه لنگرود، 9 مجروح بر جا گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم ادامه داد: پنج مجروح این حادثه توسط بالگرد اورژانس و چهار مجروح دیگر نیز توسط آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

بالگرد اورژانس 115 قم تاکنون با انجام 106 پرواز، 239 مجروح که شامل 222 نفر مربوط به حوادث تراقیکی و بقیه مربوط به سایر فوریت ها از جمله سقوط از ارتفاع، برق گرفتگی، سکته قلبی و مغزی، غرق شدگی و سوختگی حوادث شغلی می باشد را به مراکز درمانی قم منتقل کرده است.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com