کد خبر ۲۷۳۶۸ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم:

ظرفیت فضای مجازی در تعمیق فرهنگ حجاب به کار گرفته شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، معصومه ظهیری در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز عفاف و حجاب که با حضور نماینگان برخی ادارات در استانداری قم برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است و این امر باید در دستور کار مسئولان امور فرهنگی قرار گیرد.
وی افزود: اینترنت باید به لوازم ضروری و اولیه در تبلیغ دینی تبدیل شود و هر مبلغ و مدرسی خود را ملزم به استفاده از آن و بهره‌گیری تبلیغی از آن بداند، چرا که منطقی نیست کسی مدعی تبلیغ دین باشد ولی با ابزارهای روز بیگانه بوده و توان استفاده از آن‌ها را نداند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به ضرورت آموزش عاملان امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: عاملان امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش‌های لازم را برای اجرای این امر واجب فراگیرند و توجه داشته باشند که از الفاظ ایجابی به جای الفاظ سلبی استفاده کنند.

مشاور استاندار قم اضافه کرد: اجرای برنامه‌ها و طرح‌های بزرگ فرهنگی ملزم به همکاری تمام دستگاه‌های فرهنگی و آحاد مردم جامعه است.

برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، تهیه بسته‌های فرهنگی حجاب و عفاف، استقرار عاملان امر به معروف و نهی از منکر در مکان‌های عمومی و... از جمله مصوبات این جلسه است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com