کد خبر ۲۸۲۹۹ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۱
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم تاکید کرد

تشریح ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای مردم جامعه اسلامی پیشرفت‌های بسیاری داشته است به همین علت این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها باید برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب تشریح شود.

به گزارش قم نا ، معصومه ظهیری ظهر امروز در همایش روز عفاف و حجاب که در تالار معصومیه استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه روز 21 تیر ماه همزمان با سالروز حمله نیروهای نظامی رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد به عنوان روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است اظهار کرد: ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای مردم جامعه اسلامی پیشرفت‌های بسیاری داشته است به همین علت این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها باید برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب تشریح شود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت حجاب یکی از نیازهای اصلی جامعه اسلامی است تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی، جلسات بصیرتی و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی برای هفته جاری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم خاطرنشان کرد: اکنون شبهات مختلفی از سوی جبهه‌های مختلف برای تخریب نظام اسلامی مطرح می‌شود و پاسخگویی به این شبهات یکی دیگر از برنامه‌های دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم است.

وی با اشاره به اینکه نوع برنامه‌ریزی متقابل در زندگی برای مردان و زنان اهمیتی ویژه دارد ابراز کرد: ارتباط میان خانواده‌های جامعه اسلامی در رسیدن به اهداف جامعه موثر است.

ظهیری به حدیثی از ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و گفت: رعایت حجاب یکی از دستورات الهی است و افرادی که نسبت به این اهم توجه می‌کنند در گروه نزدیکان به خداوند تبارک و تعالی قرار می‌گیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com