کد خبر ۲۷۳۹۵ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم:

معارضات ملکی پروژه سه‌سطحه شهدای ۱۵ خرداد برطرف شد

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم با اشاره به اینکه برخی از معارضات مانع بهره‌برداری از روگذر تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد در پایان سال گذشته شده است، گفت: اکنون معارضات ملکی برطرف شده و در حال رفع معارضات تاسیساتی هستیم.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهر، محمدتقی نادعلی در حاشیه بازدید سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم از پروژه‌های شهر با بیان اینکه نبود نقدینگی مناسب یکی از مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر قم است، اظهار کرد: طی بازدید امروز شهردار این مشکل توسط معاونان شهرداری مطرح شده و راهکارهایی برای برطرف‌سازی این مشکل ارائه شده است.

وی با اعلام اینکه عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح خیابان عمار یاسر و بلوار امام علی (ع) در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود، اضافه کرد: با استفاده از این طرح ترافیک شمال و جنوب قم کاهش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم با اشاره به اینکه برخی از معارضات مانع بهره‌برداری از روگذر تقاطع سه‌سطحه شهدای 15 خرداد در پایان سال گذشته شده است، تصریح کرد: اکنون معارضات ملکی برطرف شده و معارضات تاسیساتی در حال پیگیری است که امیدواریم با برطرف‌سازی این مشکل عملیات اجرایی این پروژه پیشرفت بیشتری داشته باشد.

وی به تاکید سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم بر افزایش روند پیشرفت پروژه اشاره کرد و گفت: با حضور شهردار جدید قم در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای با پیمانکار پروژه سه‌سطحه شهدای 15 خرداد برگزار می‌شود تا مشکلات این پروژه به صورت جزئی مورد بررسی قرار گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com