کد خبر ۳۱۰۶۷ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
شهردار کلانشهر قم:

اتمام حجت با پیمانکاران موجب پیشرفت پروژه های شهری می شود/ بررسی آخرین وضعیت پروژه شهید کاظمی

سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به احداث پروژه شهید کاظمی اظهار داشت: یکی از مواردی که درباره این پروژه در حال بررسی است مطالعه قرارداد اولیه آن و الزام به تعهداتی است که در آن لحاظ شده است و این تعهدات بیشتر از سمت پیمانکار خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سقائیان نژاد بابیان اینکه اگر قرار است این پروژه احداث و ادامه پیدا کند باید جوانب بودجه‌ای آن از طرف مشارکت‌کننده سنجیده شود، تأکید داشت: پروژه شهید کاظمی در نقطه حساسی قرار دارد و تاکنون مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است لذا باید سریعاً این پروژه به سرانجام برسد.

شهردار قم به خروجی نتایج کمیته بررسی این پروژه اشاره کرد و گفت: فعلاً توسط کمیته‌ای در حال بررسی این پروژه هستیم و باید همه در جهت سرعت بخشیدن پروژه و رعایت قوانین و مقررات ازنظر حق مردم بر شهرداری کوشا باشیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تقلطع 15 خرداد نیز گفت: ما از پیمانکار تقاطع غیر همسطح 15 خرداد خواسته‌ایم دو الی سه نوبت در این پروژه فعالیت داشته باشد و ما قصد ورود به مسائل حاشیه‌ای در مورد آن را نداریم و هدفمان فعالیت رو به رشد پروژه است.

سقائیان نژاد به مباحث مربوط به تملک املاک در مسیر این پروژه اشاره داشت و ابراز کرد: اینکه پیمانکار می‌گوید 20 پلاک در مسیر واقع‌شده درست نیست و این رقم 14 پلاک بوده که فقط سه مورد آن باقی‌مانده و مابقی آزادسازی شده است.

وی تصریح کرد: مشکلی سد راه تملک در این پروژه وجود ندارد و ما به آن‌ها گفته‌ایم پیش از آنکه شما به محل املاک باقی‌مانده برسید ما آن‌ها را هم آزاد خواهیم کرد.

شهردار قم هدف از اتمامِ‌حجت دادن به پیمانکار مربوطه را ایجاد انگیزه برای پیشبرد پروژه دانست و خاطرنشان کرد: ما منتظر عکس‌العمل آن‌ها هستیم و اگر اتفاقی در مسیر پیشرفت این پروژه حاصل نشود ما مطابق تکلیف قانونی خود با آن برخورد خواهیم کرد.

منبع : قم فردا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com