کد خبر ۲۷۳۹۹ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
آیت الله نوری همدانی مطرح کرد؛

در صدا و سیما نباید فیلم هایی که برای زنان مخرب است پخش شود

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب دو مقوله جدا از هم هستند،گفت: در صدا و سیما نباید فیلم هایی که برای زنان تاثیرات مخربی دارد پخش شود.

به گزارش قم نا به نقل از فردا ، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن اشاره به ابعاد مختلف قوای انتظامی و تاثیر گذاری این نهاد در امنیت کشور، اظهار داشت:امروز نیروی انتظامی با کمال قدرت در تمامی ابعاد تاثیر گذار است و با توجه به گستردگی کار خود در مبارزه با قاچاق و حفظ مرزها به خوبی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه کشور ایران در منطقه رتبه اول را در امنیت دارد، تصریح کرد:کار نیروی انتظامی به نوعی عبادت محسوب می شود و اگر در کشوری امنیت نباشد کارها به خوبی پیش نمی رود.

این مرجع تقلید افزود:باید فضای امر به معروف و نهی از منکر نیز در جامعه فراهم باشد و به ارزش ها و اعتقادات جامعه اسلامی احترام گذاشته شود.

وی مسئله بد حجابی در جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت:مسئله حجاب و بد حجابی نباید طولانی شود و هر چه سریعتر باید این مسائل حل شود.

آیت الله نوری همدانی،ابراز داشت:دولت باید با ابلاغیه ای این موضوع را از خودش شروع کند و نهاد هایی که مرتبط با دولت هستند،حجاب را الزامی کنند و بدین وسیله فرهنگ سازی انجام دهد.

وی عنوان کرد:عفاف و حجاب دو مقوله جدا از هم هستند، بانوان کشور ماهمگی عفاف دارند اما گاهی اوقات برخی بد حجاب هستند که باید اینگونه موارد اصلاح شود.

استاد حوزه علمیه قم صدا و سیما را در موضوع گسترش بد حجابی مقصر دانست و خاطر نشان ساخت:در برخی موارد فیلم هایی پخش می شود که بانوان با دیدن آنها تاثیرات منفی به خود می گیرند و این کار کاملا اشتباه است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com