کد خبر ۲۷۴۶۱ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
امشب در ورزشگاه حیدریان قم انجام می‌شود

جدال پردیس و بیت‌المقدس برای قهرمانی در لیگ فوتبال پیشکسوتان قم

تیم‌های فوتبال پردیس و بیت‌المقدس امشب برای کسب مقام قهرمانی مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش قم نا ، تیم‌های راه‌یافته به دیدار نهایی هفتمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم امشب در تلاش برای به دست آوردن جام قهرمانی این دوره از بازی‌ها در مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

این در حالی است که هفتمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم با شرکت 16 تیم به انجام رسید و سرانجام از بین تمامی تیم‌های حاضر در این دوره از بازی‌ها، تیم‌های فوتبال پردیس و بیت‌المقدس با کسب برتری مقابل حریفان به فینال راه یافتند.

تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره‌های قبل با شیوه‌ای متفاوت با یکدیگر به رقابت پرداختند و دیدارهای مرحله مقدماتی در 2 گروه 8 تیمی به انجام رسید تا از هر گروه 2 تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کنند.

در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی از گروه‌های دو گانه به ترتیب تیم‌های فوتبال پیشکسوتان هلال احمر، پردیس‏، شاهین و بیت‌المقدس با کسب امتیازات لازم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند تا برای قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال پیشکسوتان بیت‌المقدس و پردیس موفق به شکست حریفان خود شدند و بدین ترتیب راهی مسابقه پایانی این دوره از بازی‌ها شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها با یکدیگر مسابقه دهند.

دیدار پایانی این دوره از مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم، امشب در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم در حالی برگزار خواهد شد که بیت المقدس در دیدار نیمه نهایی از سد هلال‌احمر گذشته و تیم پردیس نیز با غلبه بر شاهین به دیدار نهایی رسیده است.

هلال احمر و بیت‌المقدس حساس‌ترین بازی مرحله نیمه نهایی را برگزار کردند زیرا این بازی نفس‌‌گیر و نزدیک در ضربات پنالتی تیم برنده خود را شناخت‏ و بیت‌المقدس به لطف درخشش دروازه‌بان با تجربه خود یعنی رضا احمدزاده به مسابقه پایانی صعود کرد.

در این بازی تیم بیت المقدس تا دقیقه 90 با یک گل از حریف خود پیش بود اما تیم هلال‌احمر در وقت‌های تلف شده با تیزهوشی مجید سلامت بازیکن کلیدی خود به گل تساوی دست یافت تا هم از شکست رهایی یابد و هم اینکه همچنان شانس پیروزی داشته باشد اما در ضربات پنالتی مغلوب شد.

در دیگر بازی‌ نیمه‌نهایی که یک مسابقه کاملا یک طرفه بین تیم‌های شاهین و پردیس به نفع تیم پردیس بود‏، پردیسی‌ها به لطف درخشش محمدجعفر عابدی با 6 گل حریف خود را مغلوب کردند اما نگرانی‌ آنها در بازی فینال غیبت مهاجم کلیدی‌شان یعنی حسن عابدی است که از مشکل آسیب دیدگی رنج می‌برد.

به هر حال امشب آخرین رقابت هفتمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان استان در حضور مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال، علاقمندان به فوتبال،‌مسئولان هیئت فوتبال و پیشکسوتان فوتبال استان قم با قضاوت داوران با تجربه فوتبال قم برگزار خواهد شد تا قهرمان معرفی شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com