کد خبر ۲۷۸۱۰ انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۶
دبیر هیئت فوتبال قم خبر داد

اختصاص جام قهرمانی لیگ پیشکسوتان قم به تیم فوتبال بیت‌المقدس

دبیر هیئت فوتبال استان قم از اختصاص جام قهرمانی رقابت‌های هفتمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های این استان به تیم بیت‌المقدس خبر داد.

به گزارش قم نا ، علی احمدی اظهار کرد: مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم امسال از نظر کمی و کیفی سطح بالایی داشت و تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره از بازی‌ها رقابتی نزدیک و تماشایی داشتند.

وی ادامه داد: یکی از نکات قابل توجهی که در وصف این رقابت‌ها می‌توان اشاره کرد، پرگل بودن تعداد زیادی از مسابقات بود و همچنین رقابتی در قالب رفاقت که بر جذابیت بازی‌ها افزوده بود و یاد و خاطره سال‌های دوری که این عزیزان در سنین جوان‌تر تنور فوتبال قم را داغ کرده بودند، به نوعی در این مسابقات زنده شد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم به غیر از جنبه رقابتی، یک فرصت بسیار خوب است که زحمت‌کشان سال‌های دور فوتبال استان قم در محیطی صمیمی بار دیگر همدیگر را ملاقات می‌کنند و به یاد خاطره‌های خوب و خوش دوران فوتبال خود می‌افتند.

وی یادآور شد: در سال‌های دهه 1360 و 1370 فوتبال استان قم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود زیرا این پیشکسوتان در سنین جوانی به این رشته ورزشی جذابیت و حساسیت داده بودند و فوتبال قم در سطح استان مرکزی و تهران جایگاه ویژه‌ای داشت.

احمدی بیان کرد: اکنون این عزیزان در سنین بالاتر و در حالی که هر کدام در نقطه‌ای از این استان و کشور به حرفه و شغلی مشغول هستند،‌ از فرصت برگزاری مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم به خوبی استفاده می‌کنند و در محیطی صمیمی به یاد دوران گذشته می‌افتند و در محیط سالم ورزش همدیگر را ملاقات می‌کنند.

وی یادآور شد: امسال رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم هفتمین دوره متوالی خود را پشت سر گذاشت و 16 تیم در دو گروه برگزارکننده بازی‌های مرحله مقدماتی بودند که در پایان از هر گروه تعداد دو تیم جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی را کسب کرد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی که به شکل دوره‌ای برگزار شد، در نهایت تیم‌های بیت‌المقدس، شاهین، پردیس و هلال‌احمر با کسب امتیازات لازم از گروه‌های دوگانه راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند و بازی‌های جذابی در این مرحله به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات تیم پردیس با حساب 6 بر صفر تیم شاهین را مغلوب کرد و به دیدار فینال مسابقات هفتمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم راه یافت و منتظر برنده دیدار تیم‌های هلال‌احمر و بیت‌المقدس شد.

احمدی عنوان کرد: در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم تیم‌های هلال‌احمر و بیت‌المقدس دیداری حساس را برگزار کردند که این بازی در نهایت به برتری تیم بیت‌المقدس و صعود این تیم به دیدار نهایی انجامید.

وی یادآور شد: در مسابقه پایانی این دوره از مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم تیم‌های بیت‌المقدس و پردیس در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر روبه‌رو شدند که این بازی با برتری تیم بیت‌المقدس و قهرمانی این تیم به پایان رسید و پرونده این رقابت‌ها بسته شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com