کد خبر ۲۶۳۹۶ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۴

پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در قم دیدار خیرخواهانه برگزار می‌کنند

تیم فوتبال منتخب پیشکستوتان استقلال و پرسپولیس با حضور در قم دیداری خیرخواهانه با تیم فوتبال پیشکسوتان قم برگزار می‌کند.

 به گزارش قم نا ، تیم منتخب پیشکستوتان استقلال و پرسپولیس روز پنج شنبه در دیداری دوستانه و خیرخواهانه در قم برابر تیم پیشکستوتان گلریز قم به میدان می‌رود.

این مسابقه به منظور گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و با اهدافی خیرخواهانه برنامه ریزی شده است و از ساعت 18 روز پنج شنبه 31 اردیبهشت در زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

در فهرست اولیه اعلام شده تیم منتخب پیشکستوتان استقلال و پرسپولیس، بازیکنانی چون سیروس دیدن محمدی، علیرضا اکبرپور، محمد نوازی، امید روانخواه، بهروز رهبری فرد، محسن عاشوری، ادموند بزیک و علیرضا واحدی نیکبخت حضور دارند.

اسماعیل حلالی، احمد مومن‌زاده، ایوب اصغرخانی، رضا عزیزی، نیما نکیسا، محمدرضا مهدوی، حسن روشن و مهدی مناجاتی سایر اعضای حاضر در فهرست اولیه تیم منتخب پیشکستوتان استقلال و پرسپولیس هستند که برای این مسابقه به قم سفر می‌کنند.

تیم پیشکسوتان گلریز قم نیز از تیم‌های قدیمی دهه 60 فوتبال قم محسوب می‌شود که هم اکنون فعالیتی در لیگ‌های فوتبال قم ندارد و تنها با ترکیب بازیکنان سال‌های دور خود در مسابقات پیشکسوتان شرکت می‌کند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com