کد خبر ۲۷۵۰۸ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی قم در منطقه پردیسان احداث می‌شود‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی قم در منطقه پردیسان احداث می‌شود‌.

به گزارش قم نا ، ابوالفضل ایرانی‌خواه در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی که در مدرسه علمیه امام سجاد (ع) برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح تحول سلامت اظهارداشت: بیش از یک سال از اجرای طرح تحول سلامت گذشته که برکات اولیه آن خوشحالی مردم و رضایتمندی مقام معظم رهبری را در پی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: طرح تحول سلامت دارای چالش‌هایی بود که تلاش می‌شود با برگزاری جلسات مختلف در راستای رفع مشکلات این طرح برنامه ریزی ‌شود، طرح تحول سلامت دارای چند مرحله است که سبب کاهش هزینه‌های مردم در زمینه حوزه سلامت می‌شود.

ایرانی‌خواه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان قم جهت اجرای طرح تحول سلامت بیان کرد: قرار است تا طرح تحول سلامت برای نخستین بار در کشور در کل استان قم با جمعیت یک میلیون و دویست هزار نفر به صورت کامل اجرا شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: تحول و نگاه ویژه به قم و تکریم عملی این شهر صورت گرفته و رئیس جمهور برنامه احداث بیمارستان 1000 تخت خوابی را دستور دادند که کارهای مقدماتی این طرح توسط رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود و 100 هکتار زمین در منطقه پردیسان جهت احداث این بیمارستان اختصاص داده شده است.

ایرانی خواه با اشاره به لزوم احداث بیمارستان و تکمیل طرح‌های پزشکی در استان قم اظهار داشت: شهریور ماه بیمارستان فرقانی که با هزینه دولتی احداث شده به بهره‌برداری می‌رسد و دهه فجر نیز بیمارستان نیروگاه افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: قرار است تا دانشکده سلامت و دین که در سال‌های گذشته نیز اهمیت آن در قم مطرح شده بود احداث شود و تلاش می‌کنیم تا چنین مرکزی در استان قم راه اندازی شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com