کد خبر ۲۷۵۱۶ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
در 9 وزن رده سنی نونهالان

برترین‌های مسابقات کیک بوکسینگ‌ قم معرفی شدند

برترین‌های مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم در اوزان مختلف رده سنی نونهالان معرفی و توسط هیئت ورزش‌های رزمی قم تجلیل شدند.

به گزارش قم نا ، پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم توسط مسئولان این سبک در رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی شد و سه‌شنبه شب در پایان روز نخست مسابقات، برترین‌های رده سنی نونهالان این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند و از آنها تجلیل به عمل آمد.

در این پیکارها که با شرکت مدعیان در 9 وزن برگزار شد، کیک بوکسینگ‌کاران شرکت‌کننده در اوزان منهای 20، 23، 26، 29، 32، 35، 38، 42 و به اضافه 42 کیلوگرم با یکدیگر برای کسب مقام قهرمانی هر وزن به رقابت پرداختند که در نهایت افراد برتر مشخص شدند.

در پایان این مسابقات در وزن منهای 20 کیلوگرم امیرطاها کریمی با ارائه مبارزاتی تماشایی و نمایشی مقتدرانه با کسب برتری قاطع برابر تمام رقبای خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد ضمن اینکه پایان پیکارهای وزن منهای 23 کیلوگرم با قهرمانی علی غلامی همراه بود.

در وزن منهای 26 کیلوگرم امیر وفایی تمام حریفان را از پیش رو برداشت و بدین ترتیب بالاتر از دیگر رقبای شرکت‌کننده در جایگاه نخست ایستاد و توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و نشان طلای رقابت‌های قهرمانی کیک بوکسینگ قم را به خود اختصاص بدهد.

این در شرایطی است که مسئولان برگزاری این مسابقات به دقت مبارزات را برای شناسایی استعدادها زیر نظر داشتند و در ادامه مسابقات، در وزن منهای 29 کیلوگرم ابراهیم صالحی با کسب برتری برابر دیگر کیک بوکسینگ‌‌کاران این وزن بر سکوی نخست قرار گرفت و قهرمانی را به دست آورد.

در وزن منهای 32 کیلوگرم جدال پایانی برای کسب عنوان قهرمانی جذاب و تماشایی برگزار شد در حالی که این مسابقه را مهدی هولاورانی با اقتدار به سود خود به پایان رساند تا عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و نشان طلای این پیکارها را به نام خود به ثبت برساند.

در وزن منهای 35 کیلوگرم مسابقات کیک بوکسینگ رده سنی نونهالان قم محمدمجتبی قائمی عنوان نخست را به خود اختصاص داد و قهرمان شد در حالی که در وزن منهای 38 کیلوگرم این دوره از پیکارها نیز رقابت جذاب و نزدیکی بین مدعیان کسب عناوین برتر برگزار شد تا اینکه مهدی غلامحسین‌زاده در جایگاه نخست ایستاد و نشان طلا گرفت.

در وزن منهای 42 کیلوگرم عنوان قهرمانی رقابت‌های کیک بوکسینگ رده سنی نونهالان قم به محمدجواد رفیعی‌مقدم رسید و سرانجام در وزن به اضافه 42 کیلوگرم امیررضا محمدی توانست همه حریفان خود را تا مسابقه نهایی شکست دهد و با پیروزی در دیدار فینال قهرمان این وزن شود.

میزبان رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم، خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم بود و در پایان با حضور جواد محمدزاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم از برترین‌های اوزان مختلف با اهدای مدال و لوح تقدیر، قدردانی شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com