کد خبر ۲۹۴۹۲ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی قم :

رزمی‌کاران قمی ۴ مدال مسابقات کیک‌بوکسینگ کشور را کسب کردند

سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی قم گفت: رزمی کاران قمی ۴ مدال مسابقات کیک بوکسینگ کشور را کسب کردند.

به گزارش قم نا ، علی یزدی اظهار داشت: تیم کیک بوکسینگ استان قم که در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی شرکت کرده بود با دست پر از این مسابقات بازگشت.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به منظور تشکیل اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا برگزار شد و کیک بوکسینگ کاران قمی موفق شدند 4 مدال این مسابقات را از آن خود کنند.

سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی قم گفت: در این مسابقات در وزن منهای 60 کیلوگرم، 2 کیک بوکسینگ کار قمی با درخشش و کسب پیروزی بر حریفان خود به فینال راه یافتند تا در دیدار نهایی فیروز مختاری از استان قم، همشهری خود علی نوبهاری را شکست دهد و بدین ترتیب یک مدال طلا و یک نقره برای کیک بوکسینگ قم به دست آید.

یزدی بیان کرد: در وزن منهای 65 کیلوگرم علی محمدی کیک بوکسینگ کار با تجربه قمی با وجود تلاش فراوان موفق به راهیابی به فینال نشد اما با حضور بر سکوی سوم به مدال برنز دست پیدا کرد.

وی عنوان کرد: در وزن منهای 70 کیلوگرم نیز محمد محمدی از قم با غلبه بر حریف خود در مسابقه پایانی به مقام قهرمانی رسید تا به همراه فیروز مختاری، کیک بوکسینگ کار قمی و قهرمان دسته منهای 60 کیلو به تیم ملی فراخوانده شود.

سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی قم تصریح کرد: این مسابقات در 3 استایل و 4 رده سنی نونهالان و نوجوانان در استایل لایت کنتاکت، در رده جوانان در استایل کی وان رولز انجام شد و هر 4 نماینده استان قم در این مسابقات مدال گرفتند.

یزدی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی نیز به زودی برگزار شود و ریاست جدید این هیئت ورزشی، برنامه‌های این هیئت را که یکی از پرمخاطب‌ترین هیئت‌های ورزشی در قم است دنبال کند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com