کد خبر ۳۸۸۶۴ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰
رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

نبرد بهترین‌های کیک‌بوکسینگ ایران برای تصاحب کمربند طلایی در قم

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری رقابت بهترین‌های کیک‌بوکسینگ ایران برای تصاحب کمربند طلایی کشور در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،جواد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در حالی که قم هم اکنون میزبان اردوی تیم ملی پنچاک سیلات ایران است، هفته آینده نبرد بهترین‌های کیک بوکسینگ ایران برای تصاحب کمربند طلایی سال 1395 روز دوازدهم آذر ماه به میزبانی هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه را برای برگزاری این دوره از مسابقات در نظر گرفته است و این پیکارها بعد از وزن کشی ساعت 17 تا 19 روز پنجشنبه یازدهم آذر ماه از صبح جمعه دوازدهم آذر آغاز خواهد شد.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: شرکت کنندگان در پیکارهای سبک اسپورت کیک‌بوکسینگ SKF از استان‌های مختلف کشور به قم سفر می‌کنند و در تلاش برای به دست آوردن مدال‌های طلا،‌ نقره و برنز این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای برگزاری پیکارهای گزینشی کیک بوکسینگ در قم خبر داد و افزود: مسابقات انتخابی سبک کیک‌بوکسینگ در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور و گزینشی تیم ملی  روز بیست و ششم آذر ماه در سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار خواهد شد.

محمدزاده همچنین به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری دوره‌های مربیگری اشاره و ابراز کرد: هم اکنون ثبت‌نام برای حضور در دوره‌های تئوری مربیگری درجه سه در حال انجام است و این دوره‌ها از روز جمعه دوازدهم آذر ماه با حضور مدرسین خود آغاز می‌شود.

وی در ادامه همچنین به برپایی اردوی تیم ملی رزمی سبک پنچاک سیلات ایران در قم اشاره و بیان کرد: اردوی تیم ملی پنچاک سیلات مردان کشور در راه کسب آمادگی لازم به منظور حضور موفق و پرقدرت در مسابقات 2016 قهرمانی جهان هم اکنون در قم جریان دارد و تا پایان هفته ادامه دارد.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: تیم ملی پنچاک سیلات روز یازدهم آذر ماه راهی رقابت‌های جهانی این رشته به میزبانی کشور اندونزی می‌شود، در حالی که در ترکیب تیم‌های اعزامی مردان و بانوان ایران، دو تن از رزمی‌کارن پرتوان استان قم نیز حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی پنچاک سیلات مردان از روز بیست و پنجم آذر ماه در قم آغاز شده است و خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله میزبان این اردو است و ملی‌پوشان تا روز پایان هفته در قم حضور دارند در حالی که علی کریمی، عبدالله صالحی‌نیا و قاسم مهدوی به نمایندگی از استان قم در این اردو حضور دارند.

محمدزاده در پایان یاد آور شد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی پنچاک سیلات بانوان ایران نیز به منظور اعزام به مسابقات جهانی این رشته در شهر بالی اندونزی، با حضور ملی‌پوشان از امروز در سالن مجموعه ورزشی شهید کبکانیان آغاز شد و از قم زهرا شاه‌مرادی در این اردو شرکت کرده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com