کد خبر ۲۷۵۳۱ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
استاندار قم:

ظرفیت‌های صادراتی قم در منطقه اقتصادی سلفچگان مورد توجه قرار گیرد‌

استاندار قم با تاکید بر ضرورت رفع موانع موجود در بحث صادرات گفت: باید موانع قانونی صادرات و ظرفیت‌های قم در منطقه اقتصادی سلفچگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در جلسه کارگروه توسعه و صادرات استان قم که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تجارت ایران در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی تلاش مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور در سال‌های اخیر را مورد توجه قرار داد.

استاندار قم با اشاره به منفی‌بودن رشد اقتصادی کشور در اواخر دولت گذشته اظهارداشت: با برنامه‌ریزی‌های دولت یازدهم شاهد مثبت‌شدن رشد اقتصادی کشور هستیم.

وی با اشاره به تلاش تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم افزود: دولت تدبیر و امید در 2 سال اخیر توانست تورم را کنترل و از رشد منفی اقتصادی جلوگیری کند.

صالحی‌منش موانع قانونی صادرات و ظرفیت‌های قم در بحث منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را دو مسئله پیش روی دستگاه‌های متولی تولید و صادرات دانست و گفت: امیدواریم با توجه خاص وزارت صنعت معدن و تجارت شاهد رفع موانع و رشد صادرات باشیم و این مهم با تلاش و همدلی همه دستگاه‌ها محقق می‌شود.

افخمی معاون وزیر و رئیس سازمان تجارت ایران نیز در این جلسه در سخنانی اظهارداشت: برای رشد اقتصاد کشور نیازمند تعامل با دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه فعال‌بودن بانک‌ها و بحث نقل و انتقال پول برای توسعهٔ تجارت ضروری است افزود: هزینه‌های تولید درداخل کشور بالاست.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com