کد خبر ۲۷۶۰۱ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
استاندار قم خواستار شد

برنامه‌ریزی دقیق کمیته امداد برای تامین آینده کودکان بی‌سرپرست

استاندار قم در مراسم ضیافت افطار مددجویان کمیته امداد بر ضرورت برنامه ریزی دقیق برای تامین آینده ی کودکان تحت حمایت کمیته امداد تاکید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش با حضور در مراسم ضیافت افطار در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سخنانی اظهار کرد: خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه و تلاش در زمینه رفع مشکلات آنها از اولویت‌های کار مسئولان است.
وی در این جمع صمیمی با اشاره به سیره پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در یتیم نوازی و توجه ویژه به اقشار نیازمند تصریح کرد: فعالیت خیرین استان در کمک به این محرومین عزیز بسیار در خور توجه و قابل تقدیر است.

صالحی‌منش ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی برای دستگیری از نیازمندان دانست و تصریح کرد: امیدواریم شاهد کمک دوچندان همه مردم قم به این عزیزان در این ماه باشیم.

استاندار قم در ادامه برنامه‌ریزی دقیق برای تأمین آینده کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست را ضروری دانست و افزود: باید به منظور تأمین آینده‌ روشن و پرنشاط برای این کودکان و نوجوانان، برنامه‌ریزی‌ کامل و جامعی صورت گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com