کد خبر ۲۷۶۴۲ انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
مسئول موسسه مسجد خبر داد

برگزاری دوره‌های کوتاه و بلندمدت مدیریت مسجد در قم

مسئول موسسه مسجد گفت: موسسه دوره‌های آموزشی کوتاه و بلندمدت در زمینه مدیریت، اداره و امامت مسجد داشته و در زمینه بحث‌های سیاسی و بین‌المللی مسجد و مساجدی که تخریب یا احداث می‌شود، فعالیت دارد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام تقی قرائتی با اشاره به فعالیت‌های موسسه مسجد اظهار کرد: موسسه در حقیقت اتاق فکر مسجد در زاویه‌های مختلف محسوب می‌شود و تار و پود مسجد را کالبدشکافی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: موسسه مسجد بر اساس نیازهای موجود در سطح جامعه فعالیت دارد، بنابراین در جنبه خاصی فعالیت ندارد، بلکه موسسه مسجد از نظر سیاسی، خانوادگی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی، علمی و آموزشی اقداماتی انجام می‌دهد.

مسئول موسسه مسجد عنوان کرد: اکنون کامل‌ترین کتابخانه مسجد را در اختیار داریم و اطلاعاتی که در موسسه مسجد وجود دارد، کمتر در مکان‌های دیگر دنیا پیدا می‌شود.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های موسسه مسجد گفت: این موسسه در زمینه سمینارهای معماری، پژوهش در زمینه منابع مالی و هزینه‌های مسجد و بحث حوزوی درس و بحث و تحقیق فعالیت دارد.

قرائتی خاطرنشان کرد: موسسه دوره‌های آموزشی کوتاه و بلند‌مدت در زمینه مدیریت، اداره و امامت مسجد داشته و در زمینه بحث‌های سیاسی و بین‌المللی مسجد و مساجدی که تخریب یا احداث می‌شود، فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) با محوریت مساجد قیام کرد، بنابراین افراد مختلف از دانشگاه، بازار، ورزشگاه و خیابان در قیام بنیانگذار جمهوری اسلامی نقش داشتند، به همین دلیل ماندگار شد، زیرا تنها به قشر خاصی برای پشتیبانی اکتفا نشد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com