کد خبر ۲۷۷۱۵ انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
در نگارخانه شهید آوینی صورت گرفت

عرضه آثار پوستر و تایپوگرافی در نمایشگاه «این چند نفر»

مدرس رشته طراحی گرافیک استان قم گفت: نمایشگاه جمعی پوستر و تایپوگرافی با عنوان «این چند نفر» در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برپا شد.

به گزارش قم نا ، هادی معزی از مدرسان رشته گرافیک مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم و جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر اظهار کرد: 65 اثر هنری عرضه شده در این نمایشگاه توسط 65 دانشجوی مرکز علمی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و جهاد دانشگاهی در دو موضوع پوستر تئاتر و پوستر تایپوگرافی خلق شده‌اند.
وی 26 اثر این نمایشگاه را پوستر تایپوگرافی برشمرد و افزود: 39 اثر دیگر این نمایشگاه در خصوص دو نمایشنامه «روی ریل روشنایی» و «بازی خانه درد» از آثار محمدرضا شاهمردی نویسنده و کارگردان تئاتر است که هر دانشجو بنا بر سلیقه و هنر خود و با توجه به موضوع یکی از این دو نمایشنامه، یک اثر هنری خلق کرده است.

معزی با بیان اینکه آثار عرضه شده در نمایشگاه جمعی پوستر و تایپوگرافی «این چند نفر» با استفاده از حروف و تصویر است ادامه داد: با برپایی این نمایشگاه علاوه بر ایجاد ارتباط بین هنرمندان رشته تئاتر با هنرمندان رشته گرافیک، روش تدریس این رشته هنری برای عموم تبیین می‌شود.

مدرس رشته طراحی گرافیک استان قم عنوان کرد: در آخرین روز برپایی این نمایشگاه با برگزاری نشست نقد و بررسی در محل نمایشگاه، ضمن مقایسه آثار، هنرمندان رشته تئاتر و گرافیک استان از نزدیک با یکدیگر گفت‌و‌گو خواهند کرد.

وی تصریح کرد: علاقمندان به بازدید از نمایشگاه جمعی پوستر و تایپوگرافی «این چند نفر» تا روز یکشنبه هفتم تیرماه فرصت دارند تا همه روزه از ساعت 9 تا 13 و همچنین ١٧ تا ٢٠ به نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 مراجعه کنند.

صاحبان آثار هنری که علاقمند به استفاده از این نگارخانه برای نمایش آثار خود هستند می‌توانند در ساعات ذکر شده با شماره تلفن 32114270 تماس بگیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com