کد خبر ۲۶۱۴۶ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
از 20 اردیبهشت ماه

نمایشگاه آثار گرافیک دانشجویی در نگارخانه شهید آوینی قم برپا می‌شود

نخستین نمایشگاه جمعی آثار گرافیک دانشجویی از 20 اردیبهشت ماه در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برپا می‌شود.

به گزارش قم نا ، مژگان شریعت‌زاده مدیر گروه و کارشناس رشته گرافیک دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم اظهار کرد: این نمایشگاه با بیش از 60 اثر گرافیکی پروژه‌های درسی دانشجویان این دانشکده است که با همکاری واحد پژوهش کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم، به منظور تشویق و ترغیب دانشجویان، معرفی توانمندی آنان و آشنایی عموم مردم بویژه جوانان با رشته گرافیک راه اندازی می‌شود.
وی آثار این نمایشگاه را در شاخه‌های نشانه، پوستر، تصویرسازی و... عنوان کرد و افزود: آثار این نمایشگاه با موضوع آزاد و در اندازه‌های مختلف بوده که حاصل هنرنمایی بیش از 30 دانشجوی این دانشکده است.

شریعت زاده با بیان اینکه نمایشگاه مذکور از یکشنبه 20 اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود تصریح کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا سه شنبه 22 اردیبهشت ماه هر روز در ساعت‌های 9 تا 13 و همچنین 16 تا 19 به نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 مراجعه کنند.

بنا بر گفته مسئول نگارخانه شهید آوینی، صاحبان آثار هنری که علاقمند به استفاده از این نگارخانه برای نمایش آثار خود هستند می‌توانند در ساعات ذکر شده با شماره تلفن‌های 32114270 و 09125945561 تماس بگیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com