کد خبر ۲۹۰۱۹ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
در نگارخانه شهید آوینی

ایستگاه پوستر در قم برپا شد

مجموعه آثار پوستر هنرمندی از استان قم در قالب نمایشگاه «ایستگاه پوستر» در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به معرض نمایش قرار داده شد.

به گزارش قم نا ، مجید گودرزی که چندی پیش برای نخستین بار آثار پوستر خود را در نگارخانه شهید آوینی قم به نمایش گذاشته بود، دومین نمایشگاه خود را با عنوان «ایستگاه پوستر» در همین نگارخانه برپا کرد.
این جوان 35 ساله با مدرک کاردانی گرافیک، 14 سال سابقه هنری داشته و از اعضای انجمن طراحان گرافیک ایران و شبکه طراحان گرافیک ایران و همچنین عضو انجمن بین المللی گرافیک است.

30 اثر عرضه شده در این نمایشگاه در قالب پوستر، تایپوگرافی و تصویرسازی بوده که بیشتر در موضوعات مذهبی، احادیث و قرآنی خلق شده و برای نمایش و معرفی، این آثار هنری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته‌اند.

به گفته این هنرمند، برخی از آثار این نمایشگاه در مترو و شهرداری تهران به نمایش درآمده‌اند.

علاقمندان می‌توانند از 11 تا 13 مرداد ماه از ساعت 9 صبح تا ساعت 13 با مراجعه به نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 از این نمایشگاه بازدید کنند.

هنرمندان، فعالان و صاحبان آثار هنری که علاقمند به استفاده از این نگارخانه برای نمایش آثار خود هستند می‌توانند در ساعت ذکر شده با شماره تلفن‌های 32114270 و 09125945561 تماس بگیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com