کد خبر ۲۷۷۵۳ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۶
به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)

برنامه «همسر آفتاب» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «همسر آفتاب» از این رسانه به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های وفات حضرت خدیجه(س) و میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: دهم ماه مبارک رمضان یادآور خاطره تلخ رحلت بزرگ بانوی حامی اسلام حضرت خدیجه کبری(س) است.

وی خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار به حق مادر مومنان است و همواره مورد احترام و علاقه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) بود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به جایگاه حضرت خدیجه(س) گفت: آن حضرت اگر هیچ فخر جز افتخار مادری حضرت فاطمه(س) را نداشت؛ بدون تردید این امتیاز برای وی کافی است.

وی عنوان کرد: این بانوی بزرگوار توانست دختری را تربیت کند که مایه فخر همه جهانیان است و به عنوان الگو برای همه انسان‌ها نقش‌آفرینی می‌کند.

عظیمی خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه(س) خدمات‌ ارزنده‌ای برای ترویج اسلام انجام داد و می‌توان بیان کرد به عنوان حامی در کنار پیامبر اکرم(ص) به ایفای نقش پرداخت.

وی از تولید برنامه «همسر آفتاب» خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت 10:10 دقیقه روز شنبه دهم رمضان مصادف با ششم تیرماه سال 94 روی آنتن خواهد رفت.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف خاطرنشان کرد: علاسوند، شخصیت و جایگاه این بزرگ بانوی اسلام را با تاکید بر نقش الگوی خانوادگی حضرت بیان خواهد کرد.

وی ادامه داد: در ادامه برنامه شمه‌ای از خدمات حضرت خدیجه کبری(س) به اسلام و مسلمانان را برخواهیم شمرد.

عظیمی یادآور شد: برنامه به رنگ خدا و بر بال سخن شب و روز وفات حضرت خدیجه(س) به شخصیت معنوی حضرت خواهد پرداخت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com