کد خبر ۲۷۷۷۰ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸

توزیع روزانه 7500 افطاری در حرم حضرت معصومه(س)

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) از توزیع روزانه هفت هزار و 500 افطاری در این مکان مقدس بین روزه داران خبر داد.

به گزارش قم نا ، جواد جهانگیرزاده اظهار داشت: از این تعداد چهارهزار افطاری ساده شامل سوپ، نان، خرما، پنیر و چای است و سه هزار و 500 افطاری گرم می باشد.

وی افزود: افطاری ساده ویژه روزه دارانی است که نماز مغرب و عشا را در حرم حضرت معصومه(س) اقامه می کنند که بعد از اقامه نماز، وارد صحن صاحب الزمان(عج) شده و روزه خود را افطار می کنند، ضمن اینکه در شب های چهارشنبه و جمعه به علت جمعیت عظیم روزه داران تعداد این افطاری به پنج هزار و 500 افطاری می رسد.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: افطاری گرم در مهمانسرای حرم مطهر برای افرادی تدارک دیده شده است که فیش غذا در اختیار دارند، ضمن اینکه افراد می توانند افطاری را به صورت بسته بندی تحویل گرفته و به منازل خود ببرند.

جهانگیرزاده با اشاره به نحوه توزیع فیش های افطاری در بین روزه داران گفت: این فیش ها توسط خادمان حرم در محله های استان قم توزیع می شود تا همه افراد بتوانند در مهمانی افطاری حرم حضرت معصومه(س) شرکت کنند.

وی افزود: همچنین افطاری حرم مطهر در بین مراکزی که شبانه روزی خدمات ارایه می کنند از جمله نانوایی، اورژانس 115، مراکز درمانی، شهرداری و سایر مراکز توزیع می شود.

جهانگیرزاده با بیان اینکه روزانه 190خادم حضرت معصومه (س) از مردم برای افطاری پذیرایی می کنند گفت: در صحن صاحب الزمان(عج) برای افطاری ساده 150 خادم و در مهمانسرا و آشپزخانه حرم مطهر روزانه 40 خادم خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: خیرین و افرادی که می خواهند در اطعام افطاری روزه داران شرکت کنند می توانند با مراجعه به دفاتر هدایا و نذورات حرم مطهر در این اقدام خیر شرکت کنند.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com