کد خبر ۲۷۸۳۶ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
عضو شورای شهر قم:

سند کلان بهسازی بافت فرسوده قم تدوین شود‌

عضو شورای ‌شهر قم گفت: سند کلان بهسازی بافت فرسوده شهر قم برای توسعه برنامه ریزی شده در شهرداری قم تدوین شود.

به گزارش قم نا ، وحید شایسته نیک صبح امروز در جلسه ‌علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به لزوم احیای بافت فرسوده شهری قم اظهار داشت: بخش عمرانی باید به کمک بخش بهسازی شهرداری بیاید تا کارها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه تعویض نمای خیابان ارم و بازار قم از یک سال پیش مطرح شده بود، افزود: در بخش اجرا باید واحد عمرانی شهرداری به کمک بیاید و از خود جامعه برای انجام این کار استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه این طرح مشکل زیادی ندارد گفت: با همکاری اصناف می‌توان به سرعت شاهد پیشرفت در این زمنیه باشیم زیرا در گذشته نیز همکاری مردمی خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

شایسته نیک افزود: توصیه می‌کنم خیابان ارم هم به پروژه زیبا‌‌سازی خیابان آذر افزوده شود چراکه به لحاظ بودجه هم در این بخش مشکل خاصی وجود ندارد.

مصطفی مولایی نیز در این جلسه ‌با اشاره به طرح‌های مرتبط به زیباسازی شهری قم افزود: نیاز به تدوین یک سند کلان در این بخش‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه باید به صورت کلی سندی تدوین شود تا برنامه ها به صورت برنامه‌ریزی شده پیش برود، گفت: باید در این زمینه سیاست‌گذاری‌هایی تبیین شود که بتوان بر‌اساس این سند و سیاست‌های کلان شهر قم بهسازی شهر قم به صورت مدون پیشرفت کند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com