کد خبر ۲۷۸۴۸ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵

آیت الله نوری همدانی کشتار نمازگزاران کویتی را محکوم کرد

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ، با صدور بیانیه ای جنایت گروه های تکفیری در به خاک و خون کشیدن نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) در کویت را محکوم کرد.

به گزارش قم نا ، دراین بیانیه آمده است: بار دیگر که در بهترین ایام از سال ماه مبارک رمضان دست استکباری بواسطه ایادی منطقه ای شان حادثه تروریستی دیگری را رقم زد و عده ای از شیعیان مظلوم که در مسجد امام صادق (ع) در کویت که با زبان روزه مشغول عبادت بودند را به خاک و خون کشید.

دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده است: ما ضمن محکوم کردن این جنایت خون بار به مستکبرین و صهیونیست ها و ایادی منطقه ای شان هشدار می دهیم که با این کشتار به اهداف شوم خود نخواهند رسید بلکه موجب همبستگی بیش از پیش بین مسلمانان خواهند شد.

بیانیه حاکیست:در پایان از خداوند متعال مسئلت می نمائیم که این شهیدان را با ائمه معصومین (ع) محشور نموده و به مجروحان این حادثه شفاع عاجل و به خانواده های محترم شهدا صبر و اجر مرحمت فرماید.

درانفجار تروریستی مسجد امام صادق کویت که روز جمعه گذشته انجام شد 27نفر کشته و 227نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش مسوولیت انجام این حمله تروریستی را برعهده گرفته و اعلام کرده که ابوسلیمان الموحد یکی از وابستگان به این گروه مسوول انجام این عملیات بوده است.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com