کد خبر ۲۷۸۵۲ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
معاون اوقاف قم :

طرح محفل قرآنی با حضور قاری بین المللی در قم برگزار می‌شود

معاون اوقاف قم با اشاره به برگزاری طرح محفل قرآنی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه قم در این ماه با برکت دو محفل قرآنی با حضور استاد یوسف عقل، قاری بین المللی در روزهای ۸ و ۹ برگزار می‌کند.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام علی عزیزی با اشاره به برگزاری محفل قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه قم در این ماه با برکت دو محفل قرآنی با حضور استاد یوسف عقل قاری بین المللی در روزهای 8 و 9 برگزار می‌کند و پایگاه‌های بسیج دعوت شده‌اند تا در این زمینه به ما کمک کنند.

معاون اوقاف قم با بیان این که 6 محفل قرآنی  در این دو روز برگزار می‌شود افزود: اولین محفل قرآنی اوقاف روز دوشنبه ساعت 11  در زندان مرکزی قم برگزار می‌شود و پس از نماز ظهر نیز محفل دیگر قرآنی در امام زاده سید علی قم مراسم برگزار می‌شود.

عزیزی بیان کرد: پس از نماز مغرب و عشا و از ساعت 22 در امام زاده علی بن جعفر (ع) یکی دیگر از محفل‌های قرآنی  برگزار می‌شود، روز سه شنبه در امام زاده علی بن ابی طالب (ع) محفل قرآنی برقرار است.

وی عنوان کرد: روز سه شنبه ساعت  8 صبح نیز در سپاه علی بن ابی طالب(ع) محفل قرآنی برگزار می‌شود  و در همین روز و از  ساعت 13/30 در  امام زاده سید معصوم(ع) نیز این محفل برقرار می‌شود.

معاون اوقاف قم با اشاره به برگزاری محفل قرآنی در مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: آخرین محفل قرآنی روز سه شنبه  ساعت23 در  مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که برنامه ویژه ما است و توسط رادیو معارف و تلویزیون به صورت مستقیم پخش می‌شود.

عزیزی اظهار داشت: در برنامه مسجد مقدس جمکران قاری‌های ایرانی و قمی حضور پیدا می‌کنند، در همه برنامه‌ها گروه‌های برتر تواشیح به اجرای برنامه می‌پردازند، دربرخی از برنامه‌ها سخنرانان در زمینه سبک  زندگی قرآنی به سخنرانی می‌پردازند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری محفل قرآنی بیان کرد: ارتباط فرهنگی با قاریان کشورهای بین المللی  سبب برکات خوبی می‌شود  وعامل وحدت و سبب ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود.

معاون اوقاف قم عنوان کرد: محافل قرآنی جنبه ترویجی قرآن دارد واین قاریان  سفیری جمهوری اسلامی را برعهده می‌گیرند و به تهمت‌هایی که علیه کشورمان وجود دارد پاسخ می‌دهند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com