کد خبر ۲۷۸۶۳ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰

نمايشگاه عكس مقاومت اسلامي مردم يمن و عربستان برگزار مي‌شود

معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران از برگزاري نمايشگاه عكس با عنوان مقاومت اسلامي مردم يمن و عربستان خبر داد.

به گزارش قم نا ، معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهميت برگزاري فضاهاي نمايشگاهي در موضوعات مختلف در مسجد مقدس جمکران گفت: با توجه به تجاربي كه در برگزاري نمايشگاه‌هاي مختلف در سنوات گذشته داشته ايم، فضاهاي نمايشگاهي در مسجد مقدس جمكران بازخورد خوبي داشته و از استقبال بي نظير مردم؛ به ويژه جوانان برخوردار شده است.
وي از برپايي چندين نمايشگاه در ايام نيمه شعبان خبر داد و ابراز کرد: تجربه خوبي در زمينه نمايشگاه در نيمه شعبان داشتيم و همين باعث شد تا براي ايام رمضان نيز برنامه‌هايي از اين دست را در نظر بگيريم تا زائران بتوانند از آن بهره ببرند.
حجت الاسلام عباس ابراهيمي با بيان اين كه در ماه مبارك رمضان نمايشگاه عكس مقاومت اسلامي مردم يمن و عربستان برگزار خواهد شد گفت: نمايشگاه تحولات يمن در قالب تابلوهاي عكس است كه قبلا برگزار شده و از ظرفيت ماه مبارك رمضان نيز استفاده مي كنيم و نمايشگاهي با عنوان عكس مقاومت اسلامي مردم يمن و عربستان برگزار خواهيم کرد.
وي به اهداف برگزاري اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه با هدف به تصوير كشيدن شجاعت و دلاوري‌‌هاي مردم مظلوم يمن برگزار مي‌شود تا مردم تصاوير واقعي اين رشادت‌ها را مشاهده كنند.
ابراهيمي در پايان خاطر نشان کرد: اين اقدام در دهه دوم ماه مبارك رمضان مصادف با شب‌هاي قدر كه حجم عظيمي از زائران به مسجد جمكران مشرف مي‌شوند، صورت خواهد گرفت.

منبع : موج 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com