کد خبر ۳۱۸۱۸ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۹
رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما:

استقرار 117 ماهواره تلویزیونی بر فراز آسمان ایران ‌با حمایت عربستان‌

رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما با بیان اینکه 117 ماهواره تلویزیونی بر فراز آسمان ایران وجود دارد، گفت: این شبکه‌ها به عربستان وابسته هستند و تفکرات افراطی را با استفاده از شبهه‌افکنی در میان مردم ترویج می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جعفر عبدالملکی بعد از ظهر امروز در دیدار مدیران ارشد پژوهشی سازمان صدا و سیما با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در مورد اهمیت صدا و سیما اظهار کرد: بر اساس فرمایش رهبر انقلاب اسلامی دشمن با جنگ نرم به دنبال انزوای جمهوری اسلامی ایران است، به همین علت رسانه جمهوری اسلامی باید با دانش تحلیلی مناسبی برای اهداف نظام اسلامی گام بردارد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به شدت مورد تهاجم رسانه‌های بیگانه است و دشمن برای نفوذ در جامعه اسلامی از رسانه‌های مختلف از جمله ماهواره‌ها استفاده می‌کند.

رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما با اعلام این خبر که 117 ماهواره تلویزیونی بر فراز آسمان ایران وجود دارد، گفت: این شبکه‌ها به عربستان وابسته هستند و تفکرات افراطی را با استفاده از شبهه‌افکنی در میان مردم ترویج می‌دهند.

وی انجام مطالعات در حوزه دین به منظور تدوین راهبردهای رسانه‌ای در زمینه استفاده از ظرفیت‌های حوزه و هدایت مردم را بخشی از رسالت مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما دانست و تاکید کرد: در این اداره‌کل در زمینه پژوهش‌های رسانه فعالیت‌های گسترده انجام می‌شود تا معارف اصلی دین را فراگرفته و به تولیدات رادیویی و تلویزیونی تبدیل کنیم.

عبدالملکی به بخشی از دستاوردهای مرکز مذکور اشاره کرد و گفت: هدایت افکار عمومی به سوی نور و معرفت الهی هدف اصلی رسانه‌های ارزشی نظام و هدف دشمن خاموشی این نور است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com