کد خبر ۲۶۵۰۱ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲

نماینده قم در مجلس از سکوت جامعه جهانی در برابر تهاجم عربستان به یمن انتقاد کرد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت های مسلمان به ویژه تهاجم عربستان سعودی به مردم یمن، از سکوت جامعه جهانی و نهادهای بین المللی به ویژه حکّام کشورهای همسایه به شدت انتقاد کرد.

به گزارش قم نا از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی در دیدار با اعضای شورای مرکزی کانون شعراء و مداحان قم همچنین با ارائه گزارشی از روند مذاکرات هسته ای و حساسیت نمایندگان مجلس در این مورد از بی توجهی برخی از مسوولان نسبت به ارزش های دینی و انقلابی انتقاد و تبعیت از دیدگاه های رهبر معظم انقلاب را در تمام مسائل از سوی همه مسوولان خواستار شد.

وی در ادامه با اشاره به محتوای توحیدی اذکار و ادعیه و برنامه های عبادی ماه رجب بر لزوم بهره برداری از فرصت های معنوی در جهت تقرب به خداوند متعال تاکید کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تبیین جایگاه و ابعاد تاثیرگذاری مداحان و شاعران آیینی بر حفظ روحیه انقلابی بین این قشر و ضرورت صیانت از نفوذ افکار انحرافی به ویژه تفکر جدایی دین از سیاست که منجر به خالی شدن مجالس اهل بیت (ع) از آموزش های سازنده و انقلابی اسلام خواهد شد تاکید کرد.

آشتیانی در پایان با توجه به آثار و برکات گسترده و عمیق اشعار آیینی و مجالس اهل بیت (ع) خواستار حمایت مسوولان استان از کانون شعرا و مداحان شد و ضمن اظهار گلایه از عدم تخصیص بودجه لازم برای چنین تشکل هایی اظهار امیدواری کرد: مشکلات این کانون با پی گیری مسوولان اجرایی و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و از طریق کمیسیون فرهنگی مجلس مورد رسیدگی قرار گرفته و مرتفع شود.

در این دیدار رییس و اعضای شورای مرکزی کانون شعرا و مداحان قم با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های این کانون، از عدم تخصیص بودجه و فقدان منابع مالی و عدم همکاری مسوولان استان انتقاد و اهتمام نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی را نسبت به نظارت و پی گیری مسائل و مشکلات کانون مزبور خواستار شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com