کد خبر ۲۷۸۷۷ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۸
سرپرست مدیریت راهداری قم :

پروژه نصب تابلوهای سازه‌ای در محورهای جاده‌ای استان قم اجرا می‌شود‌

سرپرست مدیریت راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم از اجرای طرح نصب ۳۰ دستگاه تابلوی سازه‌ای مشبک (T) در محورهای مواصلاتی استان قم خبرداد.

به گزارش قم نا ، داود طلوعی از اجرای طرح نصب 30 دستگاه سازه ای مشبک TوL با قابلیت انتقال داده‌های اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی استان قم خبرداد و اظهار داشت: این پروژه با هزینه‌ای حدود 4.5 میلیارد ریال در محورهای جاده‌ای استان قم در حال اجرا است.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم با تاکید براینکه این پروژه در راستای تأمین حداکثری ایمنی و تسهیل ترافیک محورهای جاده ای استان قم اجرا می شود، عنوان کرد: این سازه‌ها با توجه به ساختار شکلی مناسب و ارتفاع قابل ملاحظه‌ای که دارند، قابلیت انتقال پیام‌های  اطلاعاتی در باندهای طرفین را به طور همزمان دارا دارند.

وی با اشاره به اینکه تعداد تابلوهای منصوب در این پروژه  30 دستگاه است، خاطرنشان کرد: طرح اجرایی این پروژه از خرداد ماه سالجاری آغاز که امیدواریم تا پایان تیرماه تکمیل شود.

طلوعی با بیان اینکه تاکنون هشت دستگاه از سازه‌های تابلویی مشبک در محورهای جاده‌ای استان قم نصب شده است، تصریح کرد: هزینه اجرایی این پروژه را قریب 4 و نیم میلیارد ریال است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com