کد خبر ۳۵۶۷۰ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰

جمع آوری دستفروشان متجاوز به حریم راه ها

سرپرست راهداری استان در گفت وگویی افزود: طی هماهنگی های به عمل آمده با مراجع قضایی استان و به همراه اکیپ های انتظامی، عوامل راهدار نسبت به جمع آوری دستفروشان متجاوز به حریم راه ها اقدام نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، داود طلوعی در گفت وگویی افزود: طی هماهنگی های به عمل آمده با مراجع قضایی استان و به همراه اکیپ های انتظامی، عوامل راهدار نسبت به جمع آوری دستفروشان متجاوز به حریم راه ها اقدام نمودند.


وی بیان کرد: با توجه به حکم قضایی و ضرورت برخورد با متجاوزان به حریم راه که تاکنون منجر به حادثه های بسیاری در سطوح راه های استان شده اند، جمع آوری متجاوزان به حریم راه به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت.


وی ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی که در اجرای حکم قضایی مساعدت لازم را معمول داشته اند افزود: طی جلسه ای که به منظور برخورد با دستفروشان سیار متجاوز به حریم راه با فرمانده پلیس راه برگزار گردید تصمیمات مقتضی در این خصوص گرفته شد.


سرپرست راهداری استان ضمن اشاره به بخشی از حوادثی که تاکنون به دلیل استقرار دستفروشان در حریم راه های استان بوجود آمده، گفت: متاسفانه علی رغم اخطار هایی پیاپی و جمع آوری مقطعی، شاهد استقرار مجدد آن ها بوده ایم که امیدواریم با صدور حکم قضایی به مدت 6 ماه از تجمع و استقرار مجدد دستفروشان در حریم راه ها جلوگیری به عمل آوریم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com