کد خبر ۲۷۸۸۸ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
مدیر بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد

ارتباط مراجع تقلید با نمایشگاه قرآن از طریق ویدئو کنفرانس

مدیر بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ارتباط مراجع عظام تقلید از طریق ویدئو کنفرانس و معرفی حوزه‌های علمیه به عنوان خاستگاه علمای بزرگ شیعه، در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام سید حسن طیب‌حسینی در تشریح برنامه‌های بخش حوزوی نمایشگاه بیست و سوم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما برقراری ارتباط مراجع عظام تقلید از طریق ویدئو کنفرانس با نمایشگاه است و در تلاش هستیم زیرساخت‌های لازم برای انجام این کار را فراهم کرده تا از فیض حضور این بزرگواران در نمایشگاه بهره‌مند شویم.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های غرفه‌های مشاوره در بخش حوزوی نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها ارائه مشاوره در حوزه‌های مختلف همچون مشاوره خانواده، حدیث و احکام، تربیت، سبک زندگی اسلامی، ازدواج و... صورت می‌گیرد و مخاطبین می‌توانند با حضور در نمایشگاه، از این مشاوره‌ها استفاده مطلوبی داشته باشند.

مدیر بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن اضافه کرد: در این دوره از نمایشگاه، 12 اثر برتر و فاخر مراکز حوزوی که شامل آثار برتر در حوزه‌های اینترنت، نرم افزار و کتاب است رونمایی خواهند شد، همچنین معرفی حوزه‌های علمیه کهن که خاستگاه علمای بزرگ شیعه در طول تاریخ بوده‌اند نیز از برنامه‌های ما در این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه کشور افزود: معرفی 45 مفسر برتر قرآن از آغاز غیبت کبری حضرت ولی عصر (عج) تا پایان دوره صفویه از دیگر برنامه‌های بخش حوزوی نمایشگاه قرآن است. همچنین در این دوره میزبان علما، طلاب و فرهیختگان اسلامی خارجی که دارای آثار و جایگاه‌های علمی مذهبی بین‌المللی هستند خواهیم بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com