کد خبر ۲۷۹۲۸ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
رئیس موسسه دارالزهرا (س) خبر داد

پاسخگویی به سئوالات شرعی و شبهات مهدوی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

رئیس موسسه دارالزهرا (س) گفت: به سئوالات شرعی و شبهات مهدوی بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه انتشارات آیت‌الله صافی‌گلپایگانی پاسخ داده می‌شود.

به گزارش قم نا به نقل روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن معنوی از ایجاد مرکزی برای پاسخگویی به مسائل شرعی و اجتماعی و شبهات مهدوی زیر نظر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: در این مرکز که از روز نخست بازگشایی نمایشگاه قرآن کریم فعال شده است با حضور دو کارشناس هر شب به مسائل شرعی 80 نفر پاسخ داده می‌شود.

وی با اشاره به مدت زمان پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی بازدیدکنندگان بیان کرد: کارشناسان در این مرکز همزمان با ساعت بازگشایی نمایشگاه قرآن از ساعت 19 تا 24 که ساعت پایانی نمایشگاه است به مسائل شرعی بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهند.

رئیس موسسه دارالزهرا وابسته به دفتر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی ادامه داد: این مرکز هیچ تلاقی و تراضی با مرکز پاسخگویی به شبهات و مسائل دین دفتر تبلیغات که در این نمایشگاه دایر است ندارد.

وی افزود: برخی اشخاصی که به این مرکز مراجعه می‌کنند پرسش‌های فراوانی دارند که پاسخ به تمام این مسائل زمان فراوانی را می‌طلبد و کارشناسان با سعه صدر به تمام این مسائل پاسخ می‌دهند.

معنوی خاطرنشان کرد: بیشتر پرسش‌هایی که مراجعه‌کنندگان دارند به احکام روزه، ماه مبارک رمضان، نماز، مسائل شرعی و خمس اختصاص دارد که بر اساس فتوای آیت‌الله صافی به ایشان پاسخ مناسب ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه اغلب مراجعه‌کنندگان از مقلدان آیت‌الله صافی هستند تصریح کرد: در صورتی که مراجعه‌کننده‌ای مقلد دیگر مراجع عظام باشد براساس نظر همان مرجع تقلید به ایشان پاسخ لازم داده می‌شود.

رئیس موسسه دارالزهرا وابسته به دفتر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی بیان کرد: بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌توانند پاسخ شبهات مهدوی و پرسش‌های شرعی خود را در غرفه انتشارات آیت‌الله صافی‌گلپایگانی دریافت کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com