کد خبر ۲۷۹۶۱ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳

اجرای سه طرح تربیت اخلاقی برای طلاب و اساتید حوزه در تابستان

دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور در تابستان امسال سه طرح مهم را برای غنی‌سازی اوقات فراغت طلاب علوم دینی و اساتید حوزه‌های علمیه اجرا می‌کند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام حسن حسینی- مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، طرح «میثاق طلبگی» را یکی از این طرح‌هایی ذکر کرد که به منظور آشنایی متقاضیان ورود به حوزه علمیه با فضای طلبگی برگزار می‌شود.

وی گفت: طرح میثاق طلبگی سال گذشته در ۱۹ استان کشور اجرا شد و امسال امیدواریم این طرح را تا پایان مردادماه در استان‌های بیشتری برگزار کنیم.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی، این طرح در سال‌های گذشته به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شد ولی امسال تلاش شده تا به صورت متمرکز اجرا شود.

«ضیافت ملکوت» عنوان دومین طرح دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه است که حجت‌الاسلام حسینی به آن اشاره کرده و در توضیح اجرای این طرح گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح تربیت اخلاقی طلاب پایه‌های ۳ تا ۶ به صورت کلاسی و کارگاهی اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: این طرح طی چهار دوره در شهرستان‌های بناب و شهرکرد با حضور بیش از ۶۵۰ طلبه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی هدف از اجرای طرح ضیافت ملکوت را آشنایی طلاب علوم دینی با زی طلبگی و آمادگی آنها برای حضور در عرصه‌های تبلیغی بیان کرد.

سومین طرحی که مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی به آن اشاره دارد، اجرای دوره‌های مهارت‌افزایی تربیتی و تهذیبی استادان و مدیران حوزه است.

حجت‌الاسلام حسینی ابراز امیدواری کرد که این طرح با کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته اجرا شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com